Aviseringar
Rensa alla

Cancer är så jävla jobbigt!


Ämnesstartare

Jag lever typ i förnekelse till att man kan få cancer som ung. Det är min enda tröst och så läser man sånt här. Cancer är så jävla läskigt, man kan ju inte skydda sig till flertalet av sorterna. D:
Men om du har gjort operationen nu, är du inte frisk då? Eller behöver du genomgå fler? Du är awesome som pallar. Jag hade fan gått under jorden/dött typ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elanue:

Men om du har gjort operationen nu, är du inte frisk då? Eller behöver du genomgå fler? Du är awesome som pallar. Jag hade fan gått under jorden/dött typ!

Jo jag borde vara frisk, men det blev inte som dom hade tänkt sig. Tydligen så har jag fortfarande cancer. Så det blir en operation till och det blir min sista hoppas jag! Jo jag höll verkligen på att gå under! :c Men nu känns det bara så himla skönt att det snart är över!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh fan vad jobbigt! Men det är väl ändå ganska liten risk för återfall med dagens teknik? Känner att jag vet alldeles för lite om cancer. [chocked] Håller verkligen tummarna för att du blir frisk snart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elanue:

Men det är väl ändå ganska liten risk för återfall med dagens teknik?

Jo risken är liten, men när dom hade opererat mig så sa dom att det inte helt gick som det skulle men att jag fortfarande skulle bli frisk osv. och jag fattade att något gick snett med tanke på att dom kallade in mig på undersökningar hela tiden. Men snart så¨är det över! tack för att du håller tummarna[love] det kommer säkert gå bra[crazy]


   
SvaraCitera

kom att tänka på yrrol <3


   
SvaraCitera

men krya på dig btw, går nog bra :')


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

kom att tänka på yrrol <3

hahahahahahahaahah [love]

farbror gugge:

men krya på dig btw, går nog bra :')

Tack så mycket! ja det gör det nog c:[love]


   
SvaraCitera

saarzkarlsson:

Cancer när man är 18 bast är inte så jävla roligt, fan jag tror jag dör snart! Någon där ute som vill ge mig lite stöd och göra så jag blir lite glad för en stund?

Är tyvärr ingen rolig snubbe, men hoppas du slipper bekymra dig om skiten efter denna operationen då [y]


   
SvaraCitera

saarzkarlsson:

Några frågor?

har du berättat för dina vänner? o har man någon aning om varför du fick cancer? några teorier lr så?

hum... tror det va alla min frågor[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

Är tyvärr ingen rolig snubbe, men hoppas du slipper bekymra dig om skiten efter denna operationen då

tack så mycket![love]


   
SvaraCitera

Varför tenderar ni att vara så jävla efterblivna för det mesta? Idioter.

(Ej riktat till TS, utan till stolpskotten i tråden).


   
SvaraCitera

saarzkarlsson:

tack så mycket![love]

No problem [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

har du berättat för dina vänner? o har man någon aning om varför du fick cancer? några teorier lr så?

Ska jag vara ärlig så ville jag först inte att mina vänner skulle få veta att jag har cancer, så jag sa ingenting först. Men sen så när jag låg på sjukhuset två dagar efter operationen så vaknade jag upp utav att min bästa vän (mathilda) satt bredvid mig och titta på mig med tårfyllda ögon. Min mamma hade tydligen ringt henne och sagt vad som hade hänt med mig och så för hon ville att mathilda skulle få veta. Så hon skyndade sig till sjukhuset för att träffa mig. Och hon satt bredvid mig och bara grät hon va så orolig över mig. Vi satt säkert och prata i flera timmar. Sen bestämde jag mig för att jag skulle ringa två utav mina andra kompisar så dom skulle få veta. och dom kom ju till sjukhuset lika fort. Sen efter det så hade man fått 100 sms och 1000 missade samtal från kompisar och okända nummer. Jag fick till och med sms där det stod typ : "Krya på dig" och "Hoppas du blir frisk snart" fast ifrån okända människor som jag inte ens känner . Så ryktet spred sig ganska snabbt, och när jag kom hem så fick jag en massa besök och presenter oså. Så att till slut visste alla om att jag hade cancer. (Vilket jag ville hålla för mig själv och mina närmsta).. Så det blev lite jobbigt utöver att alla visste om det. Det skulle vart mycket lättare om bara mina nära och kära visste om det. Men jag är väldigt tacksam över allt stöd som jag fick!! Nu i eftertanke är jag så himla glad över att folk fick reda på det. För så mycket snälla samtal och sms jag fick av folk gjorde mig så himla glad. Fast sen fick jag ju en massa presenter och det gjorde ju så att jag fick skuldkänslor. Liksom jag fick en iphone 4 utav min klass? dom alla hade samlat in pengar till att köpa en telefon till mig. Då är det klart att man mår dåligt. Jag blev ju såklart glad över att få en iphone eftersom jag har velat haft en väldigt länge, men det hade räckt med lite blommor eller dylikt!

Men vill du ha kortfattade svar så här får du..[smile]

har du berättat för dina vänner?

Ja och nej, mamma berättade för en . Sen berättade jag för två. Tillslut fick alla reda på det [crazy]

o har man någon aning om varför du fick cancer? några teorier lr så?

Nej faktiskt inte, inga teorier tyvärr [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Varför tenderar ni att vara så jävla efterblivna för det mesta? Idioter.

(Ej riktat till TS, utan till stolpskotten i tråden).

Hur menar du nu?


   
SvaraCitera

saarzkarlsson:

men det hade räckt med lite blommor eller dylikt!

känner dock att jag förstår din klass där, hade känts lite snålt med blommer eller dylikt. samtidigt som jag förstår dig också lite.

usch svårt ämne detta.. men intressat att läsa allt du skrivit. tror jag hade tänkt ungefär likadant.

kul med alla sms o sånt ju :). folk bryr sig!


   
SvaraCitera