Aviseringar
Rensa alla

cancer


Min farmor har haft bröstcancer 2 gånger men de var inte så allvarliga. Tycket synd om henne när hon blev behandlad hon mådde illa och tappade allt hår.. 🙁 Men nu mår hon bra. 🙂


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

JAAAG SA JU DEEEET! AHH hatar när alla är så elaka och tror att jag har fel när jag egentligen har rätt! 🙁 Alla kan bara inse att jag alltid har rätt >:( 

hahaha


   
SvaraCitera

ennie: hahaha

Var frustrerad i flera veckor för ÄVEN läraren sa att killar inte kunde få det, jag ville bara slå mitt huvud i bänken för att jag visste att de hade fel! AHHH blir frustrerad bara att tänka på det! >:(


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Var frustrerad i flera veckor för ÄVEN läraren sa att killar inte kunde få det, jag ville bara slå mitt huvud i bänken för att jag visste att de hade fel! AHHH blir frustrerad bara att tänka på det! >:(

så är d ibland för mig med. asjobbigt


   
SvaraCitera

ennie: så är d ibland för mig med. asjobbigt

Aa, hatar när de händer! :/ 


   
SvaraCitera

Åh nej. Jag beklagar jättejättemycket verkligen. Måste vara tungt. Kan inte ens tänka mig in i hur overkligt det skulle kännas om min mor berättade att hon hade cancer.

Jag har ingen aning om hur sånt är nuförtiden - jag tror och hoppas i alla fall att det kommer lösa sig. Lycka till och var stark igenom det för din och din mors skull! Kram!


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

mamma har cancer. min mamma, det är alltid alla andra som får, ingen man själv känner.

mamma har cancer


   
SvaraCitera

LedsenHjärta


   
SvaraCitera

🙁

Vet hur d är
hon kanske blir bra igen.


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

älskar att ni finns.


   
SvaraCitera

vet inte Ledsen stackarn


   
SvaraCitera

Vet inte vad jag ska säga för att göra det bättre, cancer är bajs.

1100000000 styrkekramar till dig Hjärta


   
SvaraCitera

Vill du fråga något så säg till bara, kan säkert inte svara med det kan vara bra ändå.


   
SvaraCitera

dazed: Morsan har haft en aggressiv eller snabbväxande form och opererats för det men nu har det kommit tillbaka i en inoperabel variant
men det kan tydligen hållas i schack med strålning säger dom.

Visste inte att du gått igenom detta. Kram på dig också.Hjärta

Min roomies lillasyster har precis kämpat sig igenom cancer, det är verkligen en hemsk sjukdom, den förstör mycket.


   
SvaraCitera

ennie:
min pappa dog av cancer

min farmor också. Gråter 


   
SvaraCitera