Forumet - cannabis

cannabis

3223 2 90
Vad tycker folk om att andra puffar på ibland? skulle ni vilja ha det legaliserat? Min egna åsikt är att självklart ska det legaliseras, jag har själv rökt en hel del i 3-4 år. Började när jag var 16, då bara litegrann, men anledningen till att jah tycker det ska legaliseras är för att jag som person har blivit en mycket lugnare person, kan fokusera mycket bättre, blir inte lika lätt uttråkad, och sover så mycket bättre. Har också självmedicenerat mig pga av att jag har ADHD, testade en uppsjö av mediciner och blandningar men absolut inget kan jämföras med hur bra weedet fungerade. Andvänder det dock inte nu för självmedicenering utan för att verkligen kunna koppla av en fredag kväll efter jobbet med att röka en riktigt fin joint och slå på en grym rulle. Finns inget bättre, det ända negativa jag hittills har märkt är att jag inte alls är lika ofta ute och träffar folk, dock gör inte det mig något för mina vänner är som mig. Långt inlägg, rätt mycket onödigt sagt av mig men bara sugen att skriva av det. Men svara gärna på frågorna av vad ni tycker om just legalisering och folk som puffar!
Senast ändrad 17 Feb 2015, 21:04 av Lounge

Spana också in: