Aviseringar
Rensa alla

cannabis


Ämnesstartare

Vad tycker folk om att andra puffar på ibland? skulle ni vilja ha det legaliserat? Min egna åsikt är att självklart ska det legaliseras, jag har själv rökt en hel del i 3-4 år. Började när jag var 16, då bara litegrann, men anledningen till att jah tycker det ska legaliseras är för att jag som person har blivit en mycket lugnare person, kan fokusera mycket bättre, blir inte lika lätt uttråkad, och sover så mycket bättre. Har också självmedicenerat mig pga av att jag har ADHD, testade en uppsjö av mediciner och blandningar men absolut inget kan jämföras med hur bra weedet fungerade. Andvänder det dock inte nu för självmedicenering utan för att verkligen kunna koppla av en fredag kväll efter jobbet med att röka en riktigt fin joint och slå på en grym rulle. Finns inget bättre, det ända negativa jag hittills har märkt är att jag inte alls är lika ofta ute och träffar folk, dock gör inte det mig något för mina vänner är som mig. Långt inlägg, rätt mycket onödigt sagt av mig men bara sugen att skriva av det. Men svara gärna på frågorna av vad ni tycker om just legalisering och folk som puffar!


   
Citera
Ämnesetiketter

legalize it


   
SvaraCitera
Lounge

Bump


   
SvaraCitera

att cannabis ska legaliseras är inget man "tycker" utan något man förstår helt enkelt.


   
SvaraCitera

Det borde vara förbjudet med vissa restriktioner i teorin men inte i praktiken, ungefär som att ha cykelhjälm


   
SvaraCitera

Kladdig:
Det borde vara förbjudet i teorin men inte i praktiken, ungefär som att ha cykelhjälm

varför då? låter konstigt och dumt.


   
SvaraCitera

Finns ingen anledning till att inte legalisera


   
SvaraCitera
Kudhos

Borde vara ett lagligt alternativ till Alkohol.

Samt att det förminskar efterfrågan efter Spice. Vilket är nice.


   
SvaraCitera

Alltså folk får väl göra vad de vill så länge de ej skadar nån annan!? Det tycker jag om folk som "puffar". Sen rent juridiskt så är jag emot förbud så jag hoppas att La Suède tar sig i kragen och fixar't.


   
SvaraCitera
reben

höj straffen 


   
SvaraCitera
reben

då slutar alla


   
SvaraCitera
reben

ta dig i kragen sluta va så sorglig o räta in dig i ledet med lagliga medborgare.....


   
SvaraCitera

Kudhos:
Borde vara ett lagligt alternativ till Alkohol.

va?


   
SvaraCitera
Lyra
 Lyra

cannabis är inget alternativ till alkohol, alkohol är skit och alkoholkulturen suger, cannabis äger 


   
SvaraCitera

Lyra:
cannabis är inget alternativ till alkohol, alkohol är skit och alkoholkulturen suger, cannabis äger 

exakt


   
SvaraCitera