Aviseringar
Rensa alla

Cannabis, legalisera eller inte?


Ämnesstartare

Djeydjey:

...vilket bevisar att båda mina alternativa spekulationer om dig stämmer...

[zzz]

Djeydjey:

Det här är ett forum där bäst argument vinner, och så ska det också användas.

bäst argument in my ass
jag sa min åsikt och det är tillåtet

Djeydjey:

Som sagt, behåll dina trångsynta åsikter för dig själv.

Han frågade & jag svarade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

bäst argument in my ass
jag sa min åsikt och det är tillåtet

Okej. Om du njuter av att bli mer och mer ägd för varje gång så fine, men kom då inte och klaga på dem som motargumenterar dig, för då har du missuppfattat hela poängen med forum och gör bäst i att lämna det för allas trevnad, även din.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Ni bestämmer inte över mig.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

när fan ångrade du dig?[crazy]

I princip är jag för men weed är att föredra osv [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns bättre skit att pilla i sig om man nu ska vara pro knark


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

men kom då inte och klaga på dem som motargumenterar dig

när gjrode jag det?

Djeydjey:

för då har du missuppfattat hela poängen med forum och gör bäst i att lämna det för allas trevnad, även din.

ska kma från mr. trevlig[cute]
Men hörru Mr. Trevlig, varför är det illegalt?


   
SvaraCitera

Ja det borde vara lagligt men så länge som det sitter trångsynta moral tanter/gubbar i regeringen som kommer inget att hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

när gjrode jag det?

När du bad mig köra upp alla orden.

detberorpå:

ska kma från mr. trevlig[cute]

Jag anpassar mig bara till den jag diskuterar med. Om jag är mr trevlig är du miss trevlig som började vara trevlig. Ska vi gifta oss? (Antar förresten att du är tjej...)

detberorpå:

Men hörru Mr. Trevlig, varför är det illegalt?

För att majoriteten av folket är trångsynta och hjärntvättade av antipropagandan, och alla oliktänkande är tabubelagda tankebrottslingar... Ssscchhh! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

När du bad mig köra upp alla orden.

Jag har bett dig köra upp orden långt upp i röven men jag har inte klagat på dina argument.

Djeydjey:

(Antar förresten att du är tjej...)

är du född i augsti? (nej, jag går inte ot)

Djeydjey:

Ssscchhh

ASDJAKslfjcaskcfnasncfasd
hasch kan vara skadligt
sen om någon säger "bara om man tagit någon tyngre drog innan" så ere fortfarande skadligt[tired]
jag har inte sagt att "ÅHH DET ÄR SKADLIGT FÖR ALLLA PÅ DEN HÄR JORNDE RÖR INTE AKSDJKLASDLASHDL"
men det KAN vara skadligt [tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired] & säg inte emot för jag har sett, med egna ögon, att det kan vara skadligt[tired][tired][tired][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Jag har bett dig köra upp orden långt upp i röven men jag har inte klagat på dina argument.

Det är ett grovt sätt att klaga på, eftersom det till och med är ett personangrepp. Och du kallar mig otrevlig...

detberorpå:

är du född i augsti?

Hurså?

detberorpå:

ASDJAKslfjcaskcfnasncfasd
hasch kan vara skadligt
sen om någon säger "bara om man tagit någon tyngre drog innan" så ere fortfarande skadligt[tired]
jag har inte sagt att "ÅHH DET ÄR SKADLIGT FÖR ALLLA PÅ DEN HÄR JORNDE RÖR INTE AKSDJKLASDLASHDL"
men det KAN vara skadligt [tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired] & säg inte emot för jag har sett, med egna ögon, att det kan vara skadligt[tired][tired][tired][tired]

Okej, låt oss förbjuda allt som KAN vara skadligt då. Förbjud datorer för privatpersoner också. Det var ju verkligen en bra lösning... Och sluta bomba mig med smileys, det ser bara fjortis ut och sänker din status ännu mer...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

Hurså?

Spelar det någon rolL?[cute]

Djeydjey:

Det är ett grovt sätt att klaga på, eftersom det till och med är ett personangrepp.

Sluta vara så petig och känslig[tired][crazy]

Djeydjey:

Och du kallar mig otrevlig...

[no-no]

Djeydjey:

Okej, låt oss förbjuda allt som KAN vara skadligt då.

[tired]
Socker är inte skadligt på det sättet, man kan bli fet och beroende av socker men hellre det än att bli seg i huvudet av hasch[rolleyes]

Djeydjey:

Förbjud datorer för privatpersoner också.

[tired]
Jag har inte sagt att man ska förbjuda Allt som är skadligt.
hasch kan man bli rubbad i huvudet av första gången.

Djeydjey:

Och sluta bomba mig med smileys, det ser bara fjortis ut och sänker din status ännu mer...

Säg inte åt mig vad jag ska och inte ska göra
[tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Spelar det någon rolL?[cute]

Snarare: spelar det någon roll om jag är född i augusti eller inte?

detberorpå:

Sluta vara så petig och känslig[tired][crazy]

Att vara petig är en fördel. Känslig är jag däremot inte. Jag älskar andras personangrepp, det är det enklaste sättet att vinna över dem, och jag gillar att vinna diskussioner. Det får mig liksom att känna mig överlägsen.

detberorpå:

[tired]
Socker är inte skadligt på det sättet, man kan bli fet och beroende av socker men hellre det än att bli seg i huvudet av hasch[rolleyes]

Vad du föredrar har absolut ingen betydelse för vad som är mest skadligt. Har du ens prövat cannabis? Jag och många andra här GILLAR faktiskt att bli lite "sega i huvudet", så varför kan du inte låta oss vara det?

detberorpå:

[tired]
Jag har inte sagt att man ska förbjuda Allt som är skadligt.
hasch kan man bli rubbad i huvudet av första gången.

Ge mig ett KÄLL, ge mig ett HÄNVISNING, ge mig ett FRÅGETECKEN; vad blir det?! KÄLLHÄNVISNING! Ge mig INGET ALLS; vad blir det? BULLSHIT!

detberorpå:

Säg inte åt mig vad jag ska och inte ska göra
[tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][crazy]

Jag gav dig ett litet tips bara, men om du njuter av att vara längst ner i näringskedjan så är det ditt val, precis som det är mitt val om jag vill hascha, marra, cannabisera och kanske till och med svampa till det lite ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allt borde vara lagligt, fast med 18-årsgräns för då är det upp till var och en. och ja jag vet att man kan köpa ut osv men om man nu låtsas att det inte gick [no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

och ja jag vet att man kan köpa ut osv men om man nu låtsas att det inte gick [no-no][no-no][no-no]

Man kan aldrig låtsas i en debatt. Däremot begränsar ett förbud inte tillgången för minderåriga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

Man kan aldrig låtsas i en debatt. Däremot begränsar ett förbud inte tillgången till minderåriga.

[confused]


   
SvaraCitera