Aviseringar
Rensa alla

Cannabis snart lagligt i USA?


Ämnesstartare

isola:

Mycket bra jämförelse tycker jag.

Bra att du tycker det, för jag var jävligt kluven kring den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla kapning av trådjävel detta blev då [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här är en tråd som handlar om en möjlig legalisering cannabis. Varför pratar folk om skit som inte har något med saken att göra? Om eran tråd är låst så får ni väl ta och skapa en ny!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din tråd var det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

ra att du tycker det, för jag var jävligt kluven kring den.

"D

Ska lägga den på minnet och använda vid tillfälle. Kan referera till dig som "en anonym poet".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ska lägga den på minnet och använda vid tillfälle. Kan referera till dig som "en anonym poet".

Bra det, får du gärna göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle kunna bli den buffligaste, osmidigaste femnistiska filosofen någonsin om det vore en karriär jag skulle satsa på. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Skulle kunna bli den buffligaste, osmidigaste femnistiska filosofen någonsin om det vore en karriär jag skulle satsa på. [cool]

Gör. Så refererar du till mina "bomber" som upphovskälla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gör. Så refererar du till mina "bomber" som upphovskälla.

Inspirationens födelseplats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Inspirationens födelseplats.

dess sköte liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumma ungar! Ni kan inte hantera en seriös fråga och ska istället börja prata om annat skit. Ni får mig att skämmas över att vara 90-talist. Kan någon vara så snäll och länka till en sida där unga människor pratar om politik och inte om efterblivet skit. Tack på förhand!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

en sida där unga människor pratar om politik och inte om efterblivet skit. Tack på förhand!

lemonparty.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

lemonparty.com

Tror du aldrig att jag har blivit länkad till den förut? Sidan heter lemonparty.org och inte lemonparty.com byt the way.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Tror du aldrig att jag har blivit länkad till den förut? Sidan heter lemonparty.org och inte lemonparty.com byt the way.

ok[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prova hamsterpaj.se då


   
SvaraCitera