Aviseringar
Rensa alla

capio


Ämnesstartare

hej! jag undrar lite om capio anorexicenter i upplands väsby, ska på bedömningssamtal där om ett par veckor.

är det någon som kan berätta hur ett sånt går till? vad får man göra, svara på frågor? sen undrar jag, hur sjuk måste man vara för att få vård där egentligen? det är så att jag har mina perioder där jag är helt inne i skiten, men just nu är jag rätt klarsynt och fattar att jag inte kan fortsätta så här. är ganska pepp på att bli frisk och vill försöka själv, men är rädd att dom ska tycka att jag är tjock och inte har ngt där att göra om jag börjar äta. så å ena sidan vill jag gå ner, å andra sidan vill jag försöka bli frisk. vad tror ni?

är det nån med bulimi som gått där btw?

puss!


   
Citera

man kanske får äta mat typ kassler eller kyckling


   
SvaraCitera
time
 time

spohei:

men är rädd att dom ska tycka att jag är tjock och inte har ngt där att göra om jag börjar äta. så å ena sidan vill jag gå ner, å andra sidan vill jag försöka bli frisk.

Det där är så mycket vanligare än du tror och jag lovar att närapå alla som blivit behandlade på Capio eller liknande har känt exakt samma sak. Har nämligen hört det otaliga gånger förut och känner själv samma sak när jag pratar om mina problem med min psykolog 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo, jag har insett det nu. så sjukt hur hjärnan kan ställa till det för en ibland..


   
SvaraCitera