Aviseringar
Rensa alla

Capio Varberg


Ämnesstartare

Hej allihop!
Jag ska antagligen till capio i varberg på bedömningssamtal om några veckor. Är det någon som har varit där som skulle kunna säga hur ett sådant går till?.
skulle vara jätte tacksam för svar[love]
Kram


   
Citera
Ämnesstartare

jag var på ett i stockholm rätt nyligen, dom borde väl gå till ungefär lika? jag fick iallafall berätta om mig själv, hur jag bor, vad jag gör och vem jag är och allt sånt. sen om ätstörningen också. efter det blev jag undersökt, vägd och skickad till labb för en massa prover..det var väl typ det. jag fick veta min diagnos och vilken hjälp dom tycker jag behöver direkt..hoppas det var till lite hjälp iaf! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så jättemycket för ditt svar!
Jag e så sjukt rädd för att åka dit men det ska nog gå bra.
orkar inte med den här skiten längre.
Hoppas allt går bra för dig!
Kram[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var så lite! Jag förstår dig verkligen, det var jag med, men när jag väl var där släppte det. Nu är jag rädd för behandlingen ist, men den måste ju göras.. Ser så fram emot att må bra och göra allt sånt jag tycker om, utan att bara ha en massa tankar kring mat och vikt i huvudet. Hoppas det går fint för dig med vännen, håller tummarna!


   
SvaraCitera

Två randoms som pratar med varandra helt utan störning från övriga medlemmar. Skäms um. Skäms.


   
SvaraCitera