Aviseringar
Rensa alla

Carl Panzram gay?


Ämnesstartare

Det står att han var gay och jag antar att det antagandet kommer från hans erkännande om alla de våltäkter han begått mot mer än 1000 män.

Undrar hur de på nndb.com kan påstå att han var gay bara för att han våldtagit män... Själv anser jag att han våltagit dem (/utövat sodomi mot män) för att få utlopp för sitt hat gentemot dem samt/eller för att straffa dem (en typ av hämnd alltså) och det behöver ju inte betyda att han stoppat in kuken i röven på dem.
Eller, har jag fel?
Hänvisa mig gärna till en sida där han offentligt medgivit att han är homosexuell eller där han berättar om en sexuell upplevelse tillsammans med en man, tack.

Rätta mig om jag har fel. Diskutera.


   
Citera
Ämnesstartare

Hallå, kan någon svara?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har svårt att se en man utföra sexuella handlingar mot en annan utan att vara gay ;0
Tror straighta psykfall mest ängnar sig åt misshandel och tortyr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

har svårt att se en man utföra sexuella handlingar mot en annan utan att vara gay ;0
Tror straighta psykfall mest ängnar sig åt misshandel och tortyr.

Men, vldtäkt behöver väl inte betyda att man har intim kontakt med varandra?!
Han kan ju rövknulla en annan man med ett basebollträ liksom... Han behöver ju inte tända på det bara för att han våldtar och om det mot min förmodan var så att han blev hård av att våldta män, så var det skerligen på grund utav allt våld OBS om vi nu antar att han var heterosexuell.

Throughout his life Panzram claimed it wasn't so much that he was gay but that sodomy was degrading. His goal was to make people suffer as much as possible.
Förstår inte riktigt om persnen menar att han var homosexuell eller om Carl menade att det han gjorde i synnerhet inte hade med hans sexualitet att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm sant, tjejer är för bögar, och bara för jag stoppar min kuk i tjejer så betyder det inte att jag är bög[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

He wanted them to feel the pain he had felt. After he tired of killing sailors, he moved to Africa. There he would kill and rape a child and murder 6 villagers.

Är han pedofil också, eller?
Nej.

BLIR FRUSTRERAD. Kan någon vettig diskutera det här med mig?!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kebu12:

mm sant, tjejer är för bögar, och bara för jag stoppar min kuk i tjejer så betyder det inte att jag är bög

blev lite omtumlad nu men jag tänker infoga ett hjärta för jag gillar din sarkasm i alla fall![love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjo. Utan tekniska detaljer blir det ju svårt att bedöma.
"wasn't so much" Men det var lite gay? :>
Skulle tippa på att han var rätt gay.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

en kvinnlig kafka:

Är han pedofil också, eller?

Våldtar man barn är man nog pedofil vare sig man anser sig vara det Lr inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

blev lite omtumlad nu men jag tänker infoga ett hjärta för jag gillar din sarkasm i alla fall![love]

[cute]

men varför sätta stämpel? han knullade många av sina offer för att förödmjuka och dominera dom, inte för att han var kåt på dom. var väl mest det han tände på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

"wasn't so much" Men det var lite gay? :>

Ja, tänkte också på det men... Okej. Ja 😛 du har rätt men... Man vet aldrig om personen som skrev det hittade på det!
Fast tror inte det men... Eller, jag tror inte att han var gay.
Fast... Jo, han våldtog ju aldrig kvinnor och det bör han gjort med tanke på hur mycket han hatade mänskligheten. Bögar äcklas av tjejer, har jag hört.

Ja. Ok. Tack. Han var bög[crazy] men jag vill inte tro det! även om jag vet det, nu. Tack!

kebu12:

men varför sätta stämpel? han knullade många av sina offer för att förödmjuka och dominera dom, inte för att han var kåt på dom. var väl mest det han tände på.

Ja! Det jag menar också, att han tände på själva förnedringen, bra att du förstod! Kände mig lite ensam om att tänka på det sättet[crazy]

Panda:

Våldtar man barn är man nog pedofil vare sig man anser sig vara det Lr inte.

Ne. Varför?
Behöver ju inte betyda att han tänder på barn!
Hade envisats med samma argument på bög-grejen ang. honom - dvs. om det inte var för att han själv sagt/skrivit "wasn't so much".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill möta honom in peace


   
SvaraCitera

Ser inte alls hur det här spelar roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ser inte alls hur det här spelar roll.

Med tanke på hur många homofober det finns, så spelar det roll. Jag skulle inte vilja bli gaystämplad om jag var heterosexuell eller om jag som homo-/biperson som ville hemlighålla min sexuella läggning.
Självklart är det bra om man "kommer ut ur garderoben" men det är inte alla som klarar eller vill det.


   
SvaraCitera

en kvinnlig kafka:

ke på hur många homofober det finns, så spelar det roll. Jag skulle inte vilja bli gaystämplad om jag var heterosexuell eller om jag som homo-/biperson som ville hemlighålla min sexuella läggning.
Självklart är det bra om man "kommer ut ur garderoben" men det är inte alla som klarar eller vill det.

Jag skulle inte bry mig ifall jag blev heterostämplad.

Jag tror inte att det är något man bryr sig så mycket om ifall man har våldtagit 100 män. Jag menar, att bli stämplad med fel läggning är nog ens minsta problem.


   
SvaraCitera

en kvinnlig kafka:

Hallå, kan någon svara?!

jag ska kolla i listan alla bögar har om han är med i den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

jag ska kolla i listan alla bögar har om han är med i den

finns ingen sån!

stereo total:

Jag skulle inte bry mig ifall jag blev heterostämplad.

Jag tror inte att det är något man bryr sig så mycket om ifall man har våldtagit 100 män. Jag menar, att bli stämplad med fel läggning är nog ens minsta problem.

Syftet med den här tråden var inte att försvara dig eller Carls läggning, syftet var att ta reda på om sidor som nndb gör rätt i att - utan några grunder - uttala sig om en persons läggning.
Om du nu ska hålla på och vara sådär petig, så ska jag också vara så petig och skriva såhär:
Vad spelar det för roll vilken läggning man har? Varför skulle jag vara intresserad av vad Madonna har för sexuell läggning? Varför ska nndb skriva ut det?


   
SvaraCitera