Aviseringar
Rensa alla

CCleaner


Ämnesstartare

Fernan_king:

Så du sitter i registret och tar bort felen själv...?

Eller så använder man inte windows så är problemet löst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Eller så använder man inte windows så är problemet löst?

Har inte användigt något annnat än windows så kan inte påstå jag vet dur de fungerar...[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Har inte användigt något annnat än windows så kan inte påstå jag vet dur de fungerar...[tired]

Dåså, sluta gnäll om ditt register då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Dåså, sluta gnäll om ditt register då.

Byter ju inte operativ bara för ja vill bli av med registret... [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Byter ju inte operativ bara för ja vill bli av med registret... [tired]

Så du menar att det är okej att köpa ett operativ för flertal tusenlappar, och sedan behöva skumma tredjepartsprogram för att rensa det skit som operativet genererar? Det låter som en dålig affär i mina öron, men du får såklart tycka vad du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Så du menar att det är okej att köpa ett operativ för flertal tusenlappar, och sedan behöva skumma tredjepartsprogram för att rensa det skit som operativet genererar? Det låter som en dålig affär i mina öron, men du får såklart tycka vad du vill.

Alla operativ har sina bra / svaga länkar å det kan du väll inte neka själv... Eller?
Om du kan de så säg mig ett operativ system som är PERFECT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Alla operativ har sina bra / svaga länkar å det kan du väll inte neka själv... Eller?
Om du kan de så säg mig ett operativ system som är PERFECT

Har aldrig sagt att det finns nåt som är perfekt, för det beror på vilka krav man har. Är man gaymer är det lättare för dom att köra windows för dessa har vanligen inte de kunskaper eller intresse som krävs för att köra ett riktigt operativ.


   
SvaraCitera

Fernan_king:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Aldrig använt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Alla operativ har sina bra / svaga länkar å det kan du väll inte neka själv... Eller?

Det är helt sant, men när man behöver tredjepartsskit för att lappa igen brister i ett operativsystem man betalade 2000+ spänn för, då kan man ju börja fundera på om det inte finns något som är åtminstone lite mer prisvärt.


   
SvaraCitera
edroon

Robbin:

Har laddat ner och kört en analys.
Fanns 8gb av filer som kunde tas bort(temp osv.) och jag har bara haft denna dator i 3 veckor.

hehe, kan bli så. Jag kör ccleaner typ varje dag.

Låter du datorn stå utan den så redan efter 1 vecka så har du 3-4 gb filer som man kan ta bort. Det är mycket surfande som avgör. bland annat. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

betalade 2000+ spänn

Vad snackar du om?


   
SvaraCitera

Fernan_king:

Vad snackar du om?

Windows kostar c:a 2000:- kronor


   
SvaraCitera

edroon:

hehe, kan bli så. Jag kör ccleaner typ varje dag.

Låter du datorn stå utan den så redan efter 1 vecka så har du 3-4 gb filer som man kan ta bort. Det är mycket surfande som avgör. bland annat. 🙂

Haha, kanske borde köra den på min gamla stationära.
4 år gammal och knappt defragmenterad ens xD


   
SvaraCitera

Hampie:

Windows kostar c:a 2000:- kronor

Dock inte allt för ofta man måste köpa det extra.
Brukar ingå med datan. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Windows kostar c:a 2000:- kronor

Jasså trode han menade att man skulle köpa windows sen nå annat program för 2000:- för att de skulle funka riktigt >.<


   
SvaraCitera