Aviseringar
Rensa alla

CDON CD-skiva


Ämnesstartare

Heej, tänker köpa 2 CD från cdon.com och nu undrar jag om man får BARA låtar som från iTunes eller man får själva CD-skivor ? Hittar inte, har försökt googla, men gick inte .

Tack för svaret ! (:


   
Citera
Ämnesstartare

patetiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du efterbliven karl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men kan ni svara bara ? <.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vafan, klart du får den fysiska skivan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Men vafan, klart du får den fysiska skivan.

TACK !

Det var väl inte så svårt att svara eller ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herregud... vet inte 18-åringar nuförtiden hur man beställer en skiva? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Herregud... vet inte 18-åringar nuförtiden hur man beställer en skiva?

Jag var bara osäker, eftersom när jag köpte Femme Fatale från iTunes, så fick jag bara låtar . 😀 Så jag trodde att det blir samma sak där, fast man får nån kod och sen laddar ner alla låtar . ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aCid:

Jag var bara osäker, eftersom när jag köpte Femme Fatale från iTunes, så fick jag bara låtar . 😀 Så jag trodde att det blir samma sak där, fast man får nån kod och sen laddar ner alla låtar . ^^

Du köper ju inte cdskivor på itunes så det kan ju bidra till att du inte får musiken i fysisk form.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Du köper ju inte cdskivor på itunes så det kan ju bidra till att du inte får musiken i fysisk form.

Jo, man köper alla låtar som är i cdskivan eller man kan köpa bara några av dem . Men ändå först tänkte jag att jag kommer få cdskivan från iTunes, men det var inte så, därför frågade jag . ^^

Men jag får se om jag får dem hem ! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aCid:

Jo, man köper alla låtar som är i cdskivan eller man kan köpa bara några av dem .

Men du får fortfarande inte själva CD-skivan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

själva CD-skivan.

Nej . Men det visste jag inte när jag köpte . Så nu vet jag om man köper från cdon.com då får man själva cdskivan . Därför frågade jag ju .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aCid:

Jo, man köper alla låtar som är i cdskivan eller man kan köpa bara några av dem . Men ändå först tänkte jag att jag kommer få cdskivan från iTunes, men det var inte så, därför frågade jag . ^^ Men jag får se om jag får dem hem ! 😀

Du blandar ihop album med cdskiva tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aCid:

Nej . Men det visste jag inte när jag köpte . Så nu vet jag om man köper från cdon.com då får man själva cdskivan . Därför frågade jag ju .

Fast det borde ju vara ganska uppenbart iom att det står CD på sidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder folk cd-skivor fortfarande [chocked]


   
SvaraCitera