Aviseringar
Rensa alla

Centern, centern, centern....


Anarkandi:

Ja, helt övertygad (Du röstade på detta alternativ)

OM MAn inte kan bestämma sig vad fan ska jag ta höger lr vänster då tar man mitten så e problemet löst
o för er som inte vet vad center betyder så e d alltså samma som mitten alltså d man kan ta om man e lite osäker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

o för er som inte vet vad center betyder så e d alltså samma som mitten alltså d man kan ta om man e lite osäker

Jag gillar dig när du är oseriös. [crazy] gick nästan på den först.


   
SvaraCitera

Hänskapt:

o för er som inte vet vad center betyder så e d alltså samma som mitten alltså d man kan ta om man e lite osäker

aha +1

Annars tycker jag (S) är mitten. Å kallar det för (S)itter i mitten. Daaah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avskyr dem verkligen [mad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JohnE:

Vi ska inte uppmuntra slavarbete, eller?

Självklart inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade Centern hållit fast vid sina gamla ideal o velat avskaffa kärnkraften (är personligen MYCKET STOR MOTSTÅNDARE mot kärnkraft) så hade jag... hmmm... kanske... kunnat tänka mig att rösta på dom. Men nu har de ju släppt sitt sista ideal, tyvärr.
Bor förvisso på landet men är ingen bonde... så tyvärr... inget Centern för mig. [smile]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Jag gillar dig när du är oseriös. [crazy] gick nästan på den först.

ok, kan gilla tbx [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

så hade jag... hmmm... kanske... kunnat tänka mig att rösta på dom.

Är inte SD pro-kärnkraft? [confused][cute][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Fast centern är det näst uhm... minst usla, riksdagspartiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Är inte SD pro-kärnkraft? [confused][cute][shake]

Ärligt talat, jag vet inte! Detta är väl just en av de saker jag är lite "missbelåten" med Sverigedemokraterna om. Det finns väl idag inte en enda svensk som inte vet vad SD står i invandrarfrågan, eller hur!? Men - problemet med SD är just att ingen vet något mer. Nu tillhör jag dessvärre inte de som surfar runt på partiens hemsidor o snappar upp info utan jag går mer på vad som sägs i radio o i synnerhet i TV o där är den enda frågan som SD förknippas med just invandrarfrågan. Men SD borde ju rimligen ha någon mer fråga på partiprogrammet. Piratpartiet har fildelningsfrågan o Sverigedemokraterna har invandringsfrågan medans de andra partierna har hur många frågor som helst på sitt partiprogram. Lite tråkigt att inte dessa frågor kommer fram. [sad] När det gäller Piratpartiet tror jag helt enkelt inte att de har några andra frågor men Sverigedemokraterna borde ju rimligen ha någon annan fråga! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Sverigedemokraterna borde ju rimligen ha någon annan fråga! [smile]

Har för mig att dem är pro-kärnkraft. [zzz]


   
SvaraCitera
Mario

Anarkandi:

i debatter om tidelag menar att det är okej med tidelag om man smörjer in sitt kön med mat som hunden gillar, och sedan ber hunden slicka av det.

Ett sunt argument om du frågar mig. Varför ska staten lägga sig i det om ingen far illa? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Har för mig att dem är pro-kärnkraft. [zzz]

Jo, det är ju högst sannolikt att de har fler frågor på sitt partiprogram men det är ju jävligt synd att inte dessa frågor lyfts av media. Nu är det ju ENBART invandrarfrågan som SD förknippas med. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Jo, det är ju högst sannolikt att de har fler frågor på sitt partiprogram men det är ju jävligt synd att inte dessa frågor lyfts av media. Nu

Ja de/ni har ju en massa virriga bakåtsträvande gamla KD-idéer också! [y]


   
SvaraCitera
Mario

TheSpookyMan:

Nu är det ju ENBART invandrarfrågan som SD förknippas med. [sad]

Det är för att de själva inte driver den övriga politiken. Jag har aldrig sett SD argumentera något annat än invandringspolitik. Det mesta verkar handla om att sprida det kristna budskapet och stoppa folk från att bo var de vill.


   
SvaraCitera