Aviseringar
Rensa alla

cevil bevakning på skolan


Ämnesstartare

hej min skola fick i våras lokal bevakning av polis+att dom genomsöker skolan varje dag
är det normalt att ha det för 99% utav alla 9:or på skolan ''rökte''


   
Citera

haha pollen <3


   
SvaraCitera

lindmo:

99% utav alla 9:or på skolan ''rökte''

Har du någon källa på det?


   
SvaraCitera

lindmo:

ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Du skojar sökte dem igenom tolvåringars ryggsäckar? Fyfan jävla svenska polisstat[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Du skojar sökte dem igenom tolvåringars ryggsäckar? Fyfan jävla svenska polisstat

tur att vi har skåp vi hade med oss dom ibörjan nu låser vi in dom vi fick fan inte ha en smörgås från bageriet rätt över gatan ens


   
SvaraCitera

lindmo:

ja

Mest för att jag måste ;/


   
SvaraCitera

lindmo:

tur att vi har skåp vi hade med oss dom ibörjan nu låser vi in dom vi fick fan inte ha en smörgås från bageriet rätt över gatan ens

Okej då jag tycker samtliga av ortens 12-åringar borde börja snorta kokain på rent jävulskap..[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Okej då jag tycker samtliga av ortens 12-åringar borde börja snorta kokain på rent jävulskap..

haha om vi vill får vi lite av 9:orna dom har redan frågat mig några ggr om jag vill ha en cigg[ops]


   
SvaraCitera

märks att det påverkar hjärncellerna iaf


   
SvaraCitera

lindmo:

haha om vi vill får vi lite av 9:orna dom har redan frågat mig några ggr om jag vill ha en cigg

Okej först och främst inte cigg det samma som koks, second of all är det högst unlikely att niondeklassarna har kokain även om det börjar bli mer och mer av en folkdrog..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrar vad som händer nästa år det blir roligt
1. jag blir 7:a +min vänner som gick i 8:an har röt ett tag så [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det e la samma grej som att de har videokameror på var o varannan skola nu förtiden. Men har man inget o dölja så gör det la inget att de letar genom väskor o har kameror.. även om det e lite kränkande. Men Skolor o så ägs ju av kommunen, deras egendom o de borde la kontroll över vad som sker där.. egentligen.

lindmo:

smörgås från bageriet rätt över gatan ens

[surprised]tänk om det e äcklig mat i bamba då? Vrf fick ni inte?


   
SvaraCitera

lindmo:

undrar vad som händer nästa år det blir roligt
1. jag blir 7:a +min vänner som gick i 8:an har röt ett tag så

Mellanstadieskolan du gick på verkar helt ha misslyckats med sin Svenska-undervisning för jag förstår fan inte riktigt vad du skriver..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

tänk om det e äcklig mat i bamba då? Vrf fick ni inte?

kanske för att min klass får inte ens gå från skol gården snart får vi inte gå in
har bara varit på macken ett par hundra meter ifårn ett 40 tal ggr


   
SvaraCitera