Aviseringar
Rensa alla

Champions League är tillbaka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ämnesstartare

patrick bateman:

ut med dig

Varför? För att jag inte är lika kåt på Real som du så får inte jag vara här? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

då har de ju inte vunnit mest utan nästmest! hahaha skitlag, skitlag. ihala madrid!

passaro:

Milan är det lag, som vunnit flest CL-titlar, efter Real Madrid

[rolleyes]

patrick bateman:

blir bara sur när jag ser spelare som gattuso och flamini fjanta sig och spela som de gjorde. båda borde bli utvisade och avstänga i minst 4 matcher.

Håller med dig där. Dock hade Crouch och Gattuso kamp hela tiden. Zlatan åkte på en hel del stryk från backarna osv. Spurs spelade heller inte så gentlemannaaktigt.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

dock är det nog fördel schalke nu som cokså var bättre i matchen i mina ögon

Ja resultatet ger dem en fördel men båda dessa lag är enormt ojämna så jag vågar inte säga att något har en fördel egentligen. Att Schalke har hemmamatch nästa gång tror jag inte behöver vara så avgörande, de har inte alls imponerat hemma i år. Istället hänger det nog mer på vad de har för typ av dag. Valencia har högst högstanivå men om de når upp till den när det behövs vet man aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Varför? För att jag inte är lika kåt på Real som du så får inte jag vara här?

nej för jag kan se in i framtiden och jag visste att du skulle komma med en jävla fjantig replik som "kåt på real" hur fan kan jag vara kåt på ett lag ditt nöt? jag kanske är ett realfan, har hejat på real i 10 år. hur länge har du hejat på barca? sedan ronaldinho som den första vågen av barcafans består av? eller som den andra vågen som är messi fans eller den tredje som består av zlatanfans?

barnunge. gå och lägg dig

El Guaje:

Ja resultatet ger dem en fördel men båda dessa lag är enormt ojämna så jag vågar inte säga att något har en fördel egentligen.

nej du har rätt. enda fördelen jag kan se är att schalke kan ta det lite lugnt medan valencia MÅSTE göra mål

El Guaje:

Istället hänger det nog mer på vad de har för typ av dag. Valencia har högst högstanivå men om de når upp till den när det behövs vet man aldrig.

jo valencia har en hög högstanivå men de är ju som sagt jäkligt ojämna och de har inte imponerat på sistonde. schalke har varit starka under hela turneringen. samtidigt tror jag schalkes erfarenhet kan vara en fördel. valencia har ett rätt ungt och ortinerat lag. spelare som Raul kommer höja sig nåt enormt

lär bli jävligt jämnt. precis som tottenham-milan. blir spännande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

barnunge. gå och lägg dig

Om det är någon som är en barnunge så är det fan i mig du. Lugna ner dig några kilo för fan.

Du svarade aldrig på min fråga varför jag inte får vara här för övrigt, utan skulle självklart börja ragea på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Om det är någon som är en barnunge så är det fan i mig du. Lugna ner dig några kilo för fan.

jag lugnar ner mig om jag vill.

Pendulum:

Du svarade aldrig på min fråga varför jag inte får vara här för övrigt, utan skulle självklart börja ragea på mig.

vilken fråga? du hade aldrig behövt ställa den frågan om du hade fattat att jag inte var seriös. var mer menat som ett skämt eftersom jag avskyr barca


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vilken fråga? du hade aldrig behövt ställa den frågan om du hade fattat att jag inte var seriös. var mer menat som ett skämt eftersom jag avskyr barca

Du förstod inte heller att jag inte var seriös med den frågan, eftersom svaret var uppenbart. Jag var bara lite provokativ,förväntade mig inte att du skulle ta åt dig så mycket som du gjorde och ta det på så stort allvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hur fan kan jag vara kåt på ett lag ditt nöt?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Du förstod inte heller att jag inte var seriös med den frågan, eftersom svaret var uppenbart. Jag var bara lite provokativ,förväntade mig inte att du skulle ta åt dig så mycket som du gjorde och ta det på så stort allvar.

jag tar fotboll på allvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag tar fotboll på allvar

Okej, då vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Okej, då vet jag.

brá det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Okej, då vet jag.

brá det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

come on gunners!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahahaahhahahaha come on arsenal!!!!!!! ut med barca

äckliga skitlag!!!!!!!!


   
SvaraCitera