Aviseringar
Rensa alla

Champions League igen!!!!!!!!!!!!


Ämnesstartare

CL är tillbaka!!!!!!!! barca-milan ikväll utan zlatan men ändå grym match och sen chelsea-bayer leverkusen och dortmund-chelsea. lite england vs tyskland där

grymma matcher. taggad som fan!!!!!!!


   
Citera
Ämnesstartare

Jaha, joho.

Dold text: MEN KANAL DÅ FÖR HELVETE?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

Jaha, joho.

viasat kanalerna och tv10. kolla upp det bara. tar dig 10 sec istället för att vänta på svar här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

viasat kanalerna och tv10

Ibland är det reklam osv. Missade Milan - Bajscelona. Får se på Chelsea mot B.Leverkusen nu då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

Ibland är det reklam osv. Missade Milan - Bajscelona. Får se på Chelsea mot B.Leverkusen nu då

grymt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävla skit milan asså.csämsta laget nånsin.får hoppas på mer pato mirakel. kan dra iväg stort det här asså med lite tur för bajslaget. jävla smustiga äckliga fittor

puta barca!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

.csämsta laget nånsin

Snarare en av de bästa lagen någonsin, men okej.

2-2 mot Barca på bortaplan är ett bra resultat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matchen Barca - Milan sammanfattar varför fotboll är världens bästa sport. Barca hade överlägset störst bollinnehav men lyckades ändå inte vinna. Thiago Silva gjorde det avgörande målet på stopptid, det var främst hans och Nestas förtjänst att de inte förlorade. Kanske världens bästa mittbackspar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Snarare en av de bästa lagen någonsin, men okej.

2-2 mot Barca på bortaplan är ett bra resultat.

barca är ett äckligt pisslag med massa vidirga grisar

jag skrek som en idiot när silva kviterade. så jävla rätt åt dem! jävla handbollslag. hatar barca1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

barca-milan var ändå kvällens tråkigaste match. jävlar asså vilket drömål dortmund gjorde mot arsenal och chelsea hyllade ballack i leverkusen på ett mycket fint sätt. riktigt bra första CL-kväll

nu ser jag fram emot imorgon


   
SvaraCitera

1-1... tyskjävlar. En gooner har det icke lätt, icke lätt. Men vi kämpar på... igen[cute]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

barca är ett äckligt pisslag med massa vidirga grisar

Låter som barca har våldfört sig på dig som barn? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

1-1... tyskjävlar. En gooner har det icke lätt, icke lätt. Men vi kämpar på... igen

men kommer ni komma tillbaka? tveksamt

Horrorshow:

Låter som barca har våldfört sig på dig som barn?

skulle inte förvåna mig om de gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

barca-milan var ändå kvällens tråkigaste match. jävlar asså vilket drömål dortmund gjorde mot arsenal

Dortmund var fullkomligt överlägsna hela andra halvleken och gjorde en heroisk insats matchen igenom. Ser spänt fram mot nästa drabbning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Dortmund var fullkomligt överlägsna hela andra halvleken och gjorde en heroisk insats matchen igenom. Ser spänt fram mot nästa drabbning.

mm jag hörde det, kul tycker jag. arsenal gillar jag inte. hoppas att dortmund kan slå dem i london!


   
SvaraCitera