Aviseringar
Rensa alla

Champions League


FjollaN91:

FC Internazionale (Du röstade på detta alternativ)

Surt att säga det, men jag tror att Inter kommer längst av de italienska lagen. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jerkix:

Surt att säga det, men jag tror att Inter kommer längst av de italienska lagen.

Dock så vet vi ju att tre av de sista fyra lagen kommer vara ifrån PL och det fjärde från La Liga[smile]


   
SvaraCitera

Justified:

Dock så vet vi ju att tre av de sista fyra lagen kommer vara ifrån PL och det fjärde från La Liga[smile]

Sant. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jerkix:

Sant.

Chelsea, Pool, United och Barcelona/Los blancos:)


   
SvaraCitera

Justified:

Chelsea, Pool, United och Barcelona/Los blancos🙂

Rättade till det lite. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jerkix:

Rättade till det lite.

Haha, Madridfan?


   
SvaraCitera

Justified:

Haha, Madridfan?

Givetvis! Hala Madrid! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jerkix:

Givetvis! Hala Madrid!

Fan vad nice![smile] Då är vi två:) Finns alltid att snacka med om du vill prata madridl![bigsmile]

Nice att det börjat gå bättre nu, Lass verkar ju trivas av att döma av vad vi sett hittills...

Och Robben är ju i högform, de hade ju hittat ett bot mot hans ständigt återkommande skadeproblem, och som sagt, när Robben är i toppform så är han ju en av världens främsta yttrar!


   
SvaraCitera

Justified:

Fan vad nice![smile] Då är vi två:) Finns alltid att snacka med om du vill prata madridl![bigsmile]

Yoho! [bigcheers]

Justified:

Nice att det börjat gå bättre nu, Lass verkar ju trivas av att döma av vad vi sett hittills...

Ja, Lass är en drömvärvning. [smile] Synd att Mijatovic gjort en dundermiss vad gäller just champions league. Får ju tyvärr inte medverka.

Justified:

Och Robben är ju i högform, de hade ju hittat ett bot mot hans ständigt återkommande skadeproblem, och som sagt, när Robben är i toppform så är han ju en av världens främsta yttrar!

Definitivt, Robben är gudomlig just nu. Är dock besviken på en annan holländare, Rafael Van der Vaart. Han kommer nog inte bli långvarig tyvärr, har hört rykten om Diego på ingång...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jerkix:

Får ju tyvärr inte medverka.

Varken han eller Hunt?

Jerkix:

dock besviken på en annan holländare, Rafael Van der Vaart.

Jo, gick ju galet bra i början... Dock är VDV en personlig favorit och vill ha kvar honom...

Jerkix:

har hört rykten om Diego på ingång...

Diego är ju ett sant spelgeni och vore kul om han kom men även Juve rycker ju i honom... Dock så förtjänar han inte att bära reals tröja om han överhuvudtaget överväger att speöa för den där äckliga fuskklubben.[no-no]


   
SvaraCitera

Justified:

Varken han eller Hunt?

Har hört olika. Men om de får välja väljer de nog herr Huntelaar. Vi behöver en målsprutare. [crazy]

Justified:

Jo, gick ju galet bra i början... Dock är VDV en personlig favorit och vill ha kvar honom...

Samma här, har alltid gillat VDV och blev skitglad när han gick till Madrid. [bigsmile]

Justified:

Diego är ju ett sant spelgeni och vore kul om han kom men även Juve rycker ju i honom... Dock så förtjänar han inte att bära reals tröja om han överhuvudtaget överväger att speöa för den där äckliga fuskklubben.[no-no]

Asch då, tror inte ens han överväger att gå till Juventus. Jag skulle vilja se 'Deggan' i Real Madrid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jerkix:

Vi behöver en målsprutare.

Mm, är ju faktiskt en helt okej target också!

Jerkix:

Asch då, tror inte ens han överväger att gå till Juventus. Jag skulle vilja se 'Deggan' i Real Madrid.

Givetvis.
Skulle vara skönt om han kom och VDV fick vara kvar!
Skönt offensivt mittfält i Sneijder, VDV, Guti och Diego![smile]
Dold text: Och ja, jag räknar Raúl som anfallare[blush]


   
SvaraCitera

Justified:

Mm, är ju faktiskt en helt okej target också!

Ja, han är grym.

Justified:

Givetvis.
Skulle vara skönt om han kom och VDV fick vara kvar!
Skönt offensivt mittfält i Sneijder, VDV, Guti och Diego!

Fast Guti verkar ju inte vara något att ha. Fejkar ju skador för att visa sin besvikelse till värvning av Lassana t.ex...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jerkix:

Fast Guti verkar ju inte vara något att ha. Fejkar ju skador för att visa sin besvikelse till värvning av Lassana t.ex...

Om han nu gjorde det....
Jag har en enorm kärlek gentemot Guti pga hans underbara kreativitet och passningsspelet som saknar motstycke.
Sen att han är en egen produkt och verkligen ÄR real madrid så kan jag inte tänka mig att vi skulle göra oss av med honom...


   
SvaraCitera

Justified:

Jag har en enorm kärlek gentemot Guti pga hans underbara kreativitet och passningsspelet som saknar motstycke.

Samma här. Han spelar dock så ojämnt, antingen är han extremt bra, eller så är han värdelös.

Justified:

Sen att han är en egen produkt och verkligen ÄR real madrid så kan jag inte tänka mig att vi skulle göra oss av med honom...

Precis, just därför skulle det vara synd om ryktet angående fejkskadan skulle visa sig vara sant. Han är ju faktiskt vice-kapten!


   
SvaraCitera