Aviseringar
Rensa alla

Chans att dö i skolan


Jonte9
Ämnesstartare

Våran skola är en jäkla vandalism skola
Under höstterminen gick brandlarmet minst 1 gång i skolan och vi avbröts från lektioner.
För bara några dagar sedan var det en som försökte tända eld på skolan Tardig wtf men sån tur var så var det en lärare typ precis bredvid den här snubben.Är rädd att dö på skolan eftersom det finns 4 våningar på skolan,  tänder man eld på första våningen så är det ju kört :'(
hur tänker dom egentligen dom här dumjävlarna asså.. -_-


   
Citera

Man kan nästan tro att det är min skola du går i mvh. 


   
SvaraCitera
Jonte9
Ämnesstartare

rotorblad:
Man kan nästan tro att det är min skola du går i mvh. 

Blir ännu värre då man har en lillasyster i samma skola som bara gör en mer nervös.. 🙁


   
SvaraCitera

Man överlever att hoppa från den höjden så länge man landar hyfsat (obs: räkna med skador). 


   
SvaraCitera
Jonte9
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Man överlever att hoppa från den höjden så länge man landar hyfsat (obs: räkna med skador). 

🙁


   
SvaraCitera

Undrar seriöst om du är hrmpgfen i min skola som föreslagit staket runt skolan i rädsla för skolskjutningar. Liksom. Sluta tramsa hallå.


   
SvaraCitera
Yaren

Det heter risk. 


   
SvaraCitera

 Visst finns det en risk (för ja, man skriver ej chans uh, om man nu ej ser det som ngt positivt) men det gör det ju på alla andra ställen också. Tror dock att det är större risk om man är beroende av hissar, men visst - det borde ju alltid finnas fungerande säkerhetsrutiner på alla arbetsplatser och skolor. 


   
SvaraCitera
Jonte9
Ämnesstartare

rotorblad:
Undrar seriöst om du är hrmpgfen i min skola som föreslagit staket runt skolan i rädsla för skolskjutningar. Liksom. Sluta tramsa hallå.

Lol nej


   
SvaraCitera

borde finnas brandstege... finns inte de så är de förbannat dåligt..


   
SvaraCitera
Jonte9
Ämnesstartare

handendärnissen:
borde finnas brandstege... finns inte de så är de förbannat dåligt..

Hmm 


   
SvaraCitera

Brandstege eller motsvarande finns inte på min skola. Men. Oavsett är det trams att oroa sig.


   
SvaraCitera
Jonte9
Ämnesstartare

Ja förhoppningsvis händer det inte :p haha


   
SvaraCitera

rotorblad: Oavsett är det trams att oroa sig.

Trams är det ju inte då det är något som kan hända och något alla byggnader ska ha beredskap för, speciellt bränder. 


   
SvaraCitera
Jonte9
Ämnesstartare

Tror nog hon menade att det är trams att tänka på sådana otäcka saker


   
SvaraCitera