Aviseringar
Rensa alla

chatroulette


Ämnesstartare

 vad tycker ni om sidan chatroulette haha är det en bra sida att hitta tjejer eller vad tycker ni? 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Bra sida att hitta kuk, vare sig du vill eller inte 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
Bra sida att hitta kuk, vare sig du vill eller inte 🙂

men det finns ju tjejer där med 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars: men det finns ju tjejer där med 😉

Ja men det är ett sällsynt släkte det där på den sidan 😉


   
SvaraCitera

Möte en brud där ifrån, jag fick henne och klä av sig och pulla i cam ,men det är en annan historia ^^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starkill91 :
Möte en brud där ifrån, jag fick henne och klä av sig och pulla i cam ,men det är en annan historia ^^ 

aaaaaron


   
SvaraCitera

Jag och en kompis snackade med två 20-åriga tyska killar när vi var typ 15. Kommer ihåg att vi tyckte det var skitkul (x


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starkill91 :
Möte en brud där ifrån, jag fick henne och klä av sig och pulla i cam ,men det är en annan historia ^^ 

Mm, säkert...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Mm, säkert...

haha 😉


   
SvaraCitera

adaq:

Mm, säkert...

Ja,Frida heter hon ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte min grej. Hängde dock på Omegle i början ett tag när det inte var bombarderat med snuskisar. Lärde känna några fina människor, en som jag har kontakt med än idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
Bra sida att hitta kuk, vare sig du vill eller inte 🙂

Hahaha dagens svar Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Inte min grej. Hängde dock på Omegle i början ett tag när det inte var bombarderat med snuskisar. Lärde känna några fina människor, en som jag har kontakt med än idag.

Omegle är (var) betydligt bättre. Fick kontakt med en kanadensisk brandman en kväll för en massa år sedan. Pratade i flera timmar om både skit och djupare saker. Skön snubbe 🙂

Jag får nog sluta visa kuken i cam för alla ovh bli seriös igen 🙁 (skämtar nu...kanske..hehe...he...)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"lärde känna" en tysk kvinna runt 30-35 där en gång. Hon var med i DKP (Deutsche Kommunistische Partei) och tyckte att jag skulle komma till Berlin och hjälpa dem med valkampanjen och skit. :sss 

Hon skrev till mig på FB hela tiden.... HELA TIDEN, så fort hon såg att jag var online. Undrar varför hon såg mig som så attraktiv??? :ss

Hon hjälpte mig en del med tyskan iaf, och jag henne med svenskan. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta var också före kukrevolutionen

ungefär i samma veva som folk började snacka om det, tror jag. ~2009-2010 kanske. 


   
SvaraCitera