Aviseringar
Rensa alla

Chatta med mig och få pizza!


Ämnesstartare

Ojojoj vad jag spammar med trådar nu Cool 
men undrar om någon vill kika? Och isåfall vad heter du?


   
Citera

Beror på vilken sorts pizza du bjuder på. 


   
SvaraCitera

om det är kebabpizza


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

imafckprick:
Beror på vilken sorts pizza du bjuder på. 

Du får vilken pizza du vill :3


   
SvaraCitera

Har inte kik men du kan få mig som mailkompis och jag får en Capricciosa med färska räkor och svensk skinka och färska tomater.  Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bevara Sverige Svenskt:
Har inte kik men du kan få mig som mailkompis och jag får en Capricciosa med färska räkor och svensk skinka och färska tomater.  Cool

Absolut!
Den kommer om 15 minuter en kvart!


   
SvaraCitera

Bevara Sverige Svenskt:
Har inte kik men du kan få mig som mailkompis och jag får en Capricciosa med färska räkor och svensk skinka och färska tomater.  Cool

Du vill bevara sverige svenskt men ska beställa en pizza. Sry. Offtopic. 


   
SvaraCitera

timpeltt: Du vill bevara sverige svenskt men ska beställa en pizza. Sry. Offtopic.

1. jag har definitivt inget emot Italien där jag varit flera gånger och tycker för övrigt att både Italien och italienarna är ett trevligt folk.  Tumme upp

2. ingredienserna på min favvopizza är svenska som du säkert observerade då jag uttryckligen poängterade att jag ville ha färsk skinka, färska räkor och färska tomater.  Mycket glad


   
SvaraCitera

Bevara Sverige Svenskt:

1. jag har definitivt inget emot Italien där jag varit flera gånger och tycker för övrigt att både Italien och italienarna är ett trevligt folk.  Tumme upp

2. ingredienserna på min favvopizza är svenska som du säkert observerade då jag uttryckligen poängterade att jag ville ha färsk skinka, färska räkor och färska tomater.  Mycket glad

Säg ett ställe där dom inte kommer från turkiet pizza gubbarna?

Jag skulle vilja beställa, vill ha en pizza med färsk skinka svensk färska räkor färska tomater, 15 minuter en kvart tack och du får skinka från bulgarien och pizza räkor från botten. Nåja :p


   
SvaraCitera

timpeltt: Säg ett ställe där dom inte kommer från turkiet pizza gubbarna?

Nu ska jag inte göra reklam för något pizza-hak men det finns faktiskt pizzerior ute på landet som faktiskt både ägs och sköts av svenskar. Men jag kan hålla med dig om att de är få. Känner tom en polare (svensk) som är pizzabagare... eller heter det pizzakock?

timpeltt: Jag skulle vilja beställa, vill ha en pizza med färsk skinka svensk färska räkor färska tomater, 15 minuter en kvart tack och du får skinka från bulgarien och pizza räkor från botten. Nåja :p

Att få en pizza som är gjord på svenskt mjöl, färsk svensk skinka och svenska tomater är nog inte så svårt. Det svåra är nog att få tag i någon som pryder den med färska svenska räkor.  Gråter

Färska "svenska" räkor kostar väl uppåt 200 kronor kilot... oskalade!


   
SvaraCitera
Exner

Finns redan en Kik-tråd. Skriv där.


   
SvaraCitera