Aviseringar
Rensa alla

Chattplatser (:


Ämnesstartare

ohYEA_:

och jag föll för frestelsen några gånger också, för HC 🙁

Jag med 🙁 Men jag och min syster (tvilling) delade samma gubbe eftersom vi bara hade en dator vilket gjorde att vi kunde slösa dubbelt så mycket 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Jag med 🙁 Men jag och min syster (tvilling) delade samma gubbe eftersom vi bara hade en dator vilket gjorde att vi kunde slösa dubbelt så mycket 😀

haha, men jag var ändå poppis utan HC [cool][cool][cool]
lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

haha, men jag var ändå poppis utan HC [cool][cool][cool]
lol

Jag med, jag hade (har) mycket möbler [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Jag med, jag hade (har) mycket möbler [smile]

Jag har två gubbar också. Asmyziga rum, har inte vart inne där på hur länge som helst. [blush]
ska sitta o skryta om vem som har mest habbomöbler!!!!!!!11111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Asmyziga rum, har inte vart inne där på hur länge som helst. [blush]

Inte jag heller [blush][blush]

ohYEA_:

ska sitta o skryta om vem som har mest habbomöbler!!!!!!!11111

Du kan omöjligt ha fler än mig ...... Dessutom visste jag en kompis lösenord, så jag brukade gå in och 'låna' möbler från henne [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Du kan omöjligt ha fler än mig ...... Dessutom visste jag en kompis lösenord, så jag brukade gå in och 'låna' möbler från henne [badgrin]

ahah va taskigt.. nä jag minns inte ens hur mycket jag hade, men jag har kanske 3-4 rum, thats about it :p
men stället suger nu :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

ahah va taskigt..

Hon är en sådan där lätt lurad person [bigsmile]

ohYEA_:

men stället suger nu :s

Jag känner att de kanske skulle kunna uppgradera gubbarna eller någonting, så otroligt fula ;s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Hon är en sådan där lätt lurad person [bigsmile]

o då utnyttjar man det? noway!

Srbija:

Jag känner att de kanske skulle kunna uppgradera gubbarna eller någonting, så otroligt fula ;s

nej de är fett söta, men de nya jävla grejerna.. pixelgrejer o vadfan de nu har hämtat.

det roligaste var ändå det interna dramat där, folk var också ihop med varandra precis som här 😀 och typ, fixade massa fusk, o bugg, o un-ban som jag hade fet jävla användning utav hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

o då utnyttjar man det? noway!

Jag var ju fan bara tio år [sad] Jag fick dessutom jämt skuldkänslor och det slutade jämt med att jag lämnade tillbaka allt ..

ohYEA_:

nej de är fett söta, men de nya jävla grejerna.. pixelgrejer o vadfan de nu har hämtat.

Wtf, vad är det? [surprised]

ohYEA_:

det roligaste var ändå det interna dramat där, folk var också ihop med varandra precis som här 😀 och typ, fixade massa fusk, o bugg, o un-ban som jag hade fet jävla användning utav hahah

Aaah HAHAHA jag brukade jämt leka häst där, det fanns rum som hette 'Stall *****' xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Jag var ju fan bara tio år [sad] Jag fick dessutom jämt skuldkänslor och det slutade jämt med att jag lämnade tillbaka allt ..

haha, okej

Srbija:

Wtf, vad är det? [surprised]

du vet katalogen? det är en liknande katalog men med pixelgrejer o pixelmynt... tror jag :s loggade in så vare där en gång, skitskumt iaf.

Srbija:

Aaah HAHAHA jag brukade jämt leka häst där, det fanns rum som hette 'Stall *****' xD

haha omg 😀 nä vi var coola o hängde i goths HHC-rum :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

du vet katalogen? det är en liknande katalog men med pixelgrejer o pixelmynt... tror jag :s loggade in så vare där en gång, skitskumt iaf.

Jag ska kolla ;o Jag tror jag minns användarnamn och lösenordet!

ohYEA_:

nä vi var coola o hängde i goths HHC-rum :s

OMG, jag kommer ihåg det rummet ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har 14 mynt ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

OMG, jag kommer ihåg det rummet ;o

kommer du ihåg coolingarna där [wink]

Srbija:

Jag har 14 mynt ;o

tror jag har haft 6 mynt i evigheter 😀 alla de gånger jag loggat in efteråt sådär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

kommer du ihåg coolingarna där [wink]

Nej .. Fast det kanske är för att det inte fanns några coolingar där .. [bigsmile]

ohYEA_:

tror jag har haft 6 mynt i evigheter 😀 alla de gånger jag loggat in efteråt sådä

Aha [smile] Mina möbler e fan borta :O:O:O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Nej .. Fast det kanske är för att det inte fanns några coolingar där .. [bigsmile]

nä juste, det var långt före din tid [wink]

Srbija:

Aha [smile] Mina möbler e fan borta :O:O:O

karma's a bitch >:D


   
SvaraCitera