Aviseringar
Rensa alla

Chattsidor?


Ämnesstartare

Känner mig väl lite så här ensam och skulle vilja ha tips på bra chattsidor. Kamrat är väl riktigt töntigt, men något liknande. Åldern på människorna som använder sidorna får gärna vara exakt 17Cool
Skulle väl inte skada om det fanns många tjejanvändare där också, då jag är singel Cool 
Tack och puss på förhand och ha en trevlig kväll!
Cool


   
Citera

   
SvaraCitera

snyggastchatten, chatta.nu


   
SvaraCitera

Tyvärr så är lá massa chatt sidor bestående utav många människor som är rätt äckliga. Men det angår juh inte mig.


   
SvaraCitera

åh kamrat... finns skiten kvar än alltså?


   
SvaraCitera
Kudhos

Heter lat och omotiverad. Är singel. Nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Heter lat och omotiverad. Är singel. Nice.

En i taget, damer. Alla kan få en bit av mig.


   
SvaraCitera

LatOchOmotiverad: Skulle väl inte skada om det fanns många tjejanvändare där också

Något sådant existerar inte
80% av användare på nätet tycks vara män 🙂


   
SvaraCitera

www.upphetsad.se är jävligt rolig på kvällarna 😛 finns mkt puckon där men också en del trevliga... finns ju också tillgång till webcam som man kan sätta på i det öppna chattrummet eller privat 🙂

ett tips från mig!!

kram


   
SvaraCitera
tosa
 tosa

   
SvaraCitera
ark
 ark

www.chattdating.se rolig och intressant


   
SvaraCitera

LatOchOmotiverad:

En i taget, damer. Alla kan få en bit av mig.

tror du verkligen vi vill?


   
SvaraCitera

Rebecca_9211: https://upphetsad.se är jävligt rolig på kvällarna 😛 finns mkt puckon där men också en del trevliga... finns ju också tillgång till webcam som man kan sätta på i det öppna chattrummet eller privat 🙂

ett tips från mig!!

kram


   
SvaraCitera
Got
 Got

LatOchOmotiverad:
Känner mig väl lite så här ensam och skulle vilja ha tips på bra chattsidor. Kamrat är väl riktigt töntigt, men något liknande. Åldern på människorna som använder sidorna får gärna vara exakt 17Cool
Skulle väl inte skada om det fanns många tjejanvändare där också, då jag är singel Cool 
Tack och puss på förhand och ha en trevlig kväll!
Cool

Loveclick.se finns det, den är trevlig. 


   
SvaraCitera