Aviseringar
Rensa alla

check it out


Ämnesstartare

ny riktig trailer för USA:s män som hatar kvinnor. visserligen är trailern alldels för lång men fan vad grym den verkar bli. mycket bättre än vår/våra


   
Citera
Ämnesstartare

Verkar ganska lik "vår"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=309601

Finns ju redan en tråd om samma film.


   
SvaraCitera
Tyrael

Tycker den verkar jävligt mycket sämre än den svenska. Hon som spelar Lisbeth ser ut som värsta b-skådisen (med andra ord gillar jag inte hennes utseende i denna)

Dessutom har de behållt de svenska namnen.. asfult när Daniel Craig säger "Mikael Blomqvist". Sen tycker jag inte Craig passar annars heller, sluddrande journalister kommer inte långt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Verkar ganska lik "vår"

haha ja men vad förväntar du dig? de går ju efter boken

Stvrmzeit:

Finns ju redan en tråd om samma film.

jag vet. jag gjorde den förra tråden. ny trailer nu, därför ny tråd

Tyrael:

Tycker den verkar jävligt mycket sämre än den svenska. Hon som spelar Lisbeth ser ut som värsta b-skådisen (med andra ord gillar jag inte hennes utseende i denna)

har du läst böckerna? Lisbeth i vår, den svenska ser för gammal ut och är för stor. Lisbeth i böckerna ser ut som en 12-åring och därför passar den nya mycket bättre ut. Noomi i den svenska ser fan ut att vara 40.

och Micke i böcerkan beskrivs ju som en charmig kille som får alla brudar medan han i den svenska filmen är fet och rätt ful. Daniel Craig passar perfekt. de här ser mycket seirösare och bättre ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha ja men vad förväntar du dig? de går ju efter boken

Ja men du verkar ju tycka att den verkar så jävla mycket bättre. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja men du verkar ju tycka att den verkar så jävla mycket bättre.

aha, haha. jo men jag skrev ju lite varför till den andre killen ovanför. sen finns det ju fler anledningar. tex att david fincher gör den. jag räknar med en ny se7en med den här filmen.


   
SvaraCitera