Aviseringar
Rensa alla

Cheerleading eller gymnastik?


Ämnesstartare

Hej !
Jag hade tänkt börja i något av gymnastik eller cheerleading, men jag vet inte vilket som är roligast, cheerleading innehåller ju gymnastik också. Men jag vet inte, vad tror ni?
Har också tankar om boxning, kanske ska börja, vad tycker ni som går i det om det?[bigsmile]


   
Citera

boxercise är kul 🙂


   
SvaraCitera

Vi bor i Sverige! Cheerleading är något som dem hjärnskadade amerikanerna sysslar med


   
SvaraCitera

Cheerleading är sjukt sexigt [cheers]


   
SvaraCitera

du kan ju prova och se vilket du tycker om mest [wink]


   
SvaraCitera

cheerleading har ju moment som till exempel akrobatik, dans, stunt/bygg, medan gymnastik har andra moment (t.ex. handstående, piruetter, balansmoment) - så det beror väl helt enkelt på vad du är ute efter. [smile]


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Cheerleading är sjukt sexigt [cheers]


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Cheerleading är sjukt sexigt

[tard]

Jag lägger min röst på gymnastik [y]


   
SvaraCitera

Gymnastik verkar mycket roligare.


   
SvaraCitera

om jag fick välja mellan gymnastik och cheerleading skulle det helt klart bli det sistnämnda[y]skulle dock aldrig börja på boxning, varför? tycker det är grymt fel.


   
SvaraCitera

cheerleading är BÄST
börja på det, du kommer inte ångra dig=)


   
SvaraCitera

Gymnastik, snälla. ''Cheerleaders'' i Sverige har ju inga lag som de hejar på.


   
SvaraCitera

Gymnastik, helt klart. Cheerleading är lite steg och skrik och klappar och kanske en pyramid om man inte är på riktigt hög nivå.

Gymnastik däremot är en riktig sport. Börja på truppgymnastik! <3


   
SvaraCitera

Cheerleading ! själv tävlar jag i cheerleading och det är verkligen jätte kul! Det är något jag starkt rekomenderar !


   
SvaraCitera

Nu har jag ingen kunskap överhuvudtaget i ämnet. Men cheerleading är ju mycket coolare [cheers]


   
SvaraCitera