Aviseringar
Rensa alla

Cheers!


Ämnesstartare

Fingerprints:

lite, men det är okej!

Bra[love][blush]


   
SvaraCitera

Jag tog studenten igår!! Bästa dagen någonsin.

Är fortfarande helt övertaggad. Vill bara spola tillbaka tiden och uppleva allt igen och igen och igen. :')


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför blir alla så glada? Nu börjar helvetet för er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

Varför blir alla så glada? Nu börjar helvetet för er.

Även fastän det är sant och jag även känner mig lite bitter så tycker jag att man ska avsluta det hela på ett gott sätt!
Det är en lika god anledning att fira som vilket annan, och när man får en god anledning så tycker jag i alla fall att man ska ta den![smile]

terrormat:

Jag tog studenten igår!! Bästa dagen någonsin.

Grattis på dig med![cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

5 år sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Det är en lika god anledning att fira som vilket annan, och när man får en god anledning så tycker jag i alla fall att man ska ta den![smile]

Öhm tycker du? Okej, inte jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

Öhm tycker du? Okej, inte jag.

Ok, too bad for you.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Ok, too bad for you.

Ah är negativ av mig 🙂


   
SvaraCitera

I nästa vecka. Sedan börjar jag (förhoppningsvis) igen i februari eller dylikt, förutsatt att rätt forskargrupp får sina anslag beviljade och lönen inte är för pissig.


   
SvaraCitera
höna

de var nice att ta studenten men själva dagen var ju inte typiskt studentig

fick gå upp astidigt för att hinna till champagnefrukosten, typ halv fem, sen var det ju inte aslätt att få i sig alkohol vid halv 8... sen så sprang vi ut ur en kyrka istället för skolan. sen på flaket fanns det ingen musik för den va trasig

och så var ja så trött så gick till nivå 22, stockholms billigaste bar typ.


   
SvaraCitera

Just ja, jag höll på att glömma: grattis till studenten, du har lyckats med någonting bara cirka 100 000 andra svenskar gör varje år - jag hoppas du känner dig riktigt stolt över din fantastiska prestation!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

studenten

Förstår vad du menar. Sov typ två timmar natten innan, sen iväg vid halv sju för att dricka hemma hos en polare.
Sen kubba iväg till plugget för lite mer skumpa. Sen sega i skolan i några timmar, och sen flak.
Vi hade i alla fall musik, så var nice. Men efter allt detta var jag extremt seg. Och tog det relativt lugnt på kvällen, eftersom jag höll på att somna.

Detta tog jag dock igen kvällen efter, då jag kom hem vid sjutiden på morgonen.

höna:

nivå 22

Har faktiskt aldrig varit just där. Var ligger det nu igen? Brukar föra på typ Daam om jag super i stan.

Gentlernen:

Grattis

Vet, känner mig fett duktig och unik[cool][ops]
Hade hellre bara fortsatt gå i skolan och slappa vidare som innan. Detta med jobb and stuff verkar bara besvärligt.


   
SvaraCitera
höna

Rejmond D Röjter:

Förstår vad du menar. Sov typ två timmar natten innan, sen iväg vid halv sju för att dricka hemma hos en polare.
Sen kubba iväg till plugget för lite mer skumpa. Sen sega i skolan i några timmar, och sen flak.
Vi hade i alla fall musik, så var nice. Men efter allt detta var jag extremt seg. Och tog det relativt lugnt på kvällen, eftersom jag höll på att somna.

Detta tog jag dock igen kvällen efter, då jag kom hem vid sjutiden på morgonen.

låter ju som 1 nice student ialf! nu ere fullt ös arbetslös lr?[blush]

Rejmond D Röjter:

Har faktiskt aldrig varit just där. Var ligger det nu igen? Brukar föra på typ Daam om jag super i stan.

det ligger preciiiis vid fridhemsplan. brukar typ va där, på treat lr ngt lion bar haha. vart liger daam?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

I nästa vecka. Sedan börjar jag (förhoppningsvis) igen i februari eller dylikt, förutsatt att rätt forskargrupp får sina anslag beviljade och lönen inte är för pissig.

Vilken nivå är det du avslutar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

låter ju som 1 nice student ialf! nu ere fullt ös arbetslös lr?[blush]

Indeed!
Du kan få anställa mig som arbetskraft om du vill, har noll inkomst[cry]
Durå? Någe jobb på g?

höna:

det ligger preciiiis vid fridhemsplan. brukar typ va där, på treat lr ngt lion bar haha. vart liger daam?

Var på fridhemsplan och drack i fredags! Whiperoom eller vafan det hette bland annat.
Daam ligger vid st.eriksplan om jag inte minns fel. Eller Odenplan. Minns aldrig vilken[blush]


   
SvaraCitera