Aviseringar
Rensa alla

cheyer va har ni för ppiller?


Ämnesstartare

och hur ofta får ni mens av d? Eller slutade mensen dirr?

funderar på att börja med ppiller men vet inte vilka som e bäst så man aldrig får mens igen och slipper bli gravid. ska såklart till gyn först men vill veta lite innan

tell me nuuu


   
Citera
Ämnesstartare

jasmine. är de enda som fungerar med mitt humör
mellanblöder och håller på hur mycket som helst dock, hatar de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade pstav innan, hade ingen mens på 2 1/2 år, de va rätt skönt. Men blev jättedeppig av de hormonerna. 


   
SvaraCitera

Äter Neovletta och skjuter fram mensen så att jag har mens var tredje månad. Dock är det inte alla som kan det utan att få mellanblödningar, men det fungerar fint för mig. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Hade pstav innan, hade ingen mens på 2 1/2 år, de va rätt skönt. Men blev jättedeppig av de hormonerna. 

Uhh blir som ett monster när jag får mens. Vill inte ha något som förlänger det humöret
Har du funderat på något hormonfritt?


   
SvaraCitera
reben

zoely, ingen mens

ska byta tillbaka till neovletta pga var ingen som helst skillnad när d gällde mensvärken, bm sa att det skulle bli bättre. o neovletta kostar en fjärdedel så mkt. äh w/e. sköt fram mensen 3mån varje gång m neovletta, gick bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:
Äter Neovletta och skjuter fram mensen så att jag har mens var tredje månad. Dock är det inte alla som kan det utan att få mellanblödningar, men det fungerar fint för mig. Party

reben:
zoely, ingen mens

ska byta tillbaka till neovletta pga var ingen som helst skillnad när d gällde mensvärken, bm sa att det skulle bli bättre. o neovletta kostar en fjärdedel så mkt. äh w/e. sköt fram mensen 3mån varje gång m neovletta, gick bra.

Fint att det funkade för er båda. Blev det någon skillnad ang. humöret och fysiska förändringar osv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är jag visserligen kille, men har hört att det kan vara dåligt att skjuta upp mensen för länge, något med att man kan bli steril eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade neovletta, mådde skit. gick upp sex kilo i vikt trots att jag bara åt ett mål mat om dagen och grät över småsaker hela tiden och blev deppig. 


   
SvaraCitera
reben

kukoxo: Fint att det funkade för er båda. Blev det någon skillnad ang. humöret och fysiska förändringar osv?

vet ej skaffade neovletta när va när jag var 16, var 1 damp redan då.gick upp ganska mkt i vikt men det gick jag ner igen osv, mest vatten elr något antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus:
Nu är jag visserligen kille, men har hört att det kan vara dåligt att skjuta upp mensen för länge, något med att man kan bli steril eller nåt.

Myt! Min barnmorska uppmuntrar till och med mig att skjuta upp den för att jag mår dåligt av att ha mens. När man äter p-piller får man inte "riktig" mens utan en p-ppillermens som finns för att visa att allt är det som det ska (att man inte är gravid osv)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får inte äta neovletta för min barnmorska på grund av psykiskt instabil. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Jag får inte äta neovletta för min barnmorska på grund av psykiskt instabil. 

är de så dåliga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: är de så dåliga?

Enligt min barnmorska kan man få mycket problem, i alla fall i början, med kraftiga humörsväningar. Förstår att det inte är så för alla, men inte värt att riskera det.
Min förra bästa vän har ätit neovletta och citerar henne "Jag blev ett monster" Hon kände knappt igen sig själv på grund av hennes humör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Enligt min barnmorska kan man få mycket problem, i alla fall i början, med kraftiga humörsväningar. Förstår att det inte är så för alla, men inte värt att riskera det.
Min förra bästa vän har ätit neovletta och citerar henne "Jag blev ett monster" Hon kände knappt igen sig själv på grund av hennes humör.

fy fan. tog i tre månader, besvären kom typ den första månaden.


   
SvaraCitera