Aviseringar
Rensa alla

cheyer va har ni för ppiller?


kukoxo: Fint att det funkade för er båda. Blev det någon skillnad ang. humöret och fysiska förändringar osv?

Av att skjuta fram eller av p-pillrena i stort bara? Jag gick upp några kilon när jag började äta dem, fast allt har satt sig på brösten. I början kände jag mig lite nere men det gick över, kroppen behövde väl bara vänja sig. Har ätit dem i fem år och har nu inga biverkningar alls. Att skjuta fram påverkar mig inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är jättetveksam till ppiller pga alla biverkningar och hormoner. Är mer inne på kopparspiral. Vet att Japanen och åhvadheterhonpåumnuigen har skrivit gott om dem här samt har hört bra grejer irl. Dock kan man få en rikligare mens av dem. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade velat ha kopparspiral men får/kan inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävla kropp 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
hade velat ha kopparspiral men får/kan inte

vrf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vrf?

har starka menssmärtor och får förmodligen tramadol mot dom när jag blir myndig, och har lätt för att få infektioner 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

har starka menssmärtor och får förmodligen tramadol mot dom när jag blir myndig, och har lätt för att få infektioner 

Aha mm minns att jag läst om det på kopparspiralsida. Kvinnokroppen är ett jädra gissel. Har man inte ägglossning så har man mens har man inte mens så har man pms osv osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk va skönt om de var tvärtom, att man inte hade någon mens. Men kanske fick en blödning, eller ett annat tecken när man blev gravid, typ  "Grattis du har fått barn". 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FALCON-PUNCH-mapware3640-31563450-600-48


   
SvaraCitera

neovletta, mådde illa typ de första 3 mån, svårt att veta om psykiskt dåligt mående är pga piller eller depression, mens vid varje sockerpillervecka (skjuter inte upp), mellanblödningar bara i början sen blev det regelbundet.

tror man får testa sig fram och ge det lite tid, kroppen måste vänja sig.


   
SvaraCitera