Aviseringar
Rensa alla

Chips, Julmust och Hayao Miyazaki


Ämnesstartare

bullen är lycklig[smile]

Har ni gjort något roligt idag?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

åh vill också ha
försöker komma på vad jag kan köpa för 25 kronor och leva på resten av veckan

funderade på havregryn och sylt men sylt är ju dyrt =((( kan inte äta havregrynsgröt utan sylt

vet du nåt man kan ha på gröten som kostar typ 10 kr?

har inte gjort något roligt idag, bara druckit te och tittat på desperate housewives...

+ vem är hayao miyazaki?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill också ha chips :C fan också att jag är på diet[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vem är hayao miyazaki?

!?!? VA FAN !?!?

HAN ÄR AAAAAASKÄND JU! HAR GJORT MANGA OCH ANIME!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

HAR GJORT MANGA OCH ANIME!

har inte koll på sånt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det har jag inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har inte koll på sånt [sad]

Inget? [sad] Inte ens spirited away? Det levande slottet? Mibn granne totoro? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meh, sluta gör mig så sugen! Måste fixa en tröstpizza nu bara för det. [sad]


   
SvaraCitera

Drack faktiskt årets första julmust idag, det var gottigt! Annars har jag inte gjort så mycket mer än suttit hemma och tänkt på vilken idiot jag är och spelat alldeles för många matcher i nhl. Om det var så roligt det vet jag inte. Julmusten var roligt iaf.


   
SvaraCitera

Lagat mat med polare och klarat ut Wind Waker, äntligen. Påbörjade Twilight Princess så att vi snart, snaaart kan köra Skyward Sword.
Även: godis.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Wind Waker,

Åh, bästaste Zeldaspelet! Det vill jag spela om.

(bäst efter oot då förstås)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

spirited away

den har jag faktiskt sett! gillar

Ensamvargen:

Mibn granne totoro

och den har jag hört talas om men inte sett


   
SvaraCitera

Har läst bok, skvallrat med min mor, samt besökt sjukhus. Fick hostmedicin utskriven. Blir fruktansvärt dåsig utav den, är skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

(bäst efter oot då förstås)

och alttp, och twilight princess, och nu även skyward. Men sen kan det nog vara det bästa, kanske. Kan inte besätmma mig för om majoras mask är bättre, många roliga delar i det spelet, men hatar sjävla tidsmomentet.


   
SvaraCitera

Budolicious:

och alttp, och twilight princess, och nu även skyward. Men sen kan det nog vara det bästa, kanske. Kan inte besätmma mig för om majoras mask är bättre, många roliga delar i det spelet, men hatar sjävla tidsmomentet.

Okej alttp håller jag iofs med om! Men twilight princess fastnade jag aldrig för. Kanske borde testa det på gamecube så jag slipper det meningslösa viftandet. Skyward vet jag inte än, det verkar lovande och kontrollen tycks ju faktiskt tillföra något. Men denna höst har varit full med intressanta spel så jag har inte hunnit spela det ännu. [sad]


   
SvaraCitera