Aviseringar
Rensa alla

Choklad och kakor VARJE DAG?!?


trexo0:

hmm =) då är nog inte chansen så stor :O

Undrar om det är för att dom är tjocka eller för att dom har ätit socker. Men risken ([mad]) är kanske inte så stor nej hm

trexo0:

dock sockerberoende? ;O

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Va?

ja, att man får ett jobbigt sockerberoende,,, som typ att va beroende av en drog 😛 ... fast det är väl nästan så illa XD[tard]


   
SvaraCitera

trexo0:

Jag undrar om mitt beteende kommer visa sig på min kropp och hälsa i framtiden lr om det bara är så att jag kan äta på dethär settet utan att det skadar. Var drar jag gränsen , när slutar jag isf?

Och största frågan är hur slutar jag ! :S jag blir desperat efter det om jag inte får det....

Det kommer nog synas i framtiden, diabetes och säkert andra sjukdomar med, jagär inte så påläst om det där.

Och sluta är riktigt svårt, jag har själv kommit på att jag också måste ha något sött varje dag och då är det all möjliga sötsaker (godis, kakor, bullar, ännu mer godis, chpklad etc) Så om du kommer på ett bra sätt att sluta och om det fungerar kan du jag höra av dig till mig, jag är öppen för förslag. förj ag vill inte få "men" av att jag ätit för mycket sötsaker.. när jag annars är rätt hälsosam av mig.


   
SvaraCitera

trexo0:

ja, att man får ett jobbigt sockerberoende,,, som typ att va beroende av en drog 😛 ... fast det är väl nästan så illa XD[tard]

Ja det har du [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lious:

förj ag vill inte få "men" av att jag ätit för mycket sötsaker.. när jag annars är rätt hälsosam av mig.

ussh =( ska vi börja en strejk xD ? sist jag testade klarade jag 1 vecka xD ... fast fuskade 2 ggr ;/


   
SvaraCitera

Jag är precis som du, jag äter varje dag nån form av godis/kaka/choklad, etc.
Ändå är jag inte tjock, hm.


   
SvaraCitera
Tyrael

Diabetes.


   
SvaraCitera

Hehe jag var sådär också ett tag, speciellt med just Dricka. skulle alltid ha det.. Men nu har jag börjat tappa ner på det och börjat dricka vatten.. Jag hatar det men man måste väll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

Och största frågan är hur slutar jag

sluta inte ifall du inte är tjock har bra hud osv?

annars, ät kromtabletter och bara bestäm dig för att ITS OVER SÅ ATT SÄGA!


   
SvaraCitera
Jeay_L

trexo0:

hahaha tanken har slagit mig xD hur får man det 😛 trodde det va ärvtligt?

En kompis till mig påstår att det inte är för man äter mkt socker, utan det är åldersdiabetes man kan få, men då är det tydligen för man äter för onyttigt och blir fet typ...

Minns inte riktigt hur de var men men..


   
SvaraCitera

jag är likadan ):


   
SvaraCitera

Låter som en väldigt bra vana tycker jag.


   
SvaraCitera
smisk

Äh, man ska unna sig lite. Så länge du har en bra kost i övrigt tror jag inte en kaka om dagen skadar dig.


   
SvaraCitera

Kanske ska lägga till att du får panik om du inte får i dig sockret? [crazy] att det itne bara handlar om att du äter det varje dag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiL_Bitch:

Kanske ska lägga till att du får panik om du inte får i dig sockret? att det itne bara handlar om att du äter det varje dag

hahahah you suck xD alal stackare som tar för givet att jag har bra kost för övrigt oxå [cry] ajda jag är körd


   
SvaraCitera