Aviseringar
Rensa alla

Ciao UM


Ämnesstartare

Nu ska jag bege mig ut i Europa... Eller ok, nu ska jag köra ner till Malmö, på fredag ska jag köra vidare med min MC

Så nu får ni hela två veckor (ungefär) utan mig. Use that time wisely[wink] Ha det[crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Have fun.

Krocka inte osv.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajöken! ha det så fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Good luck!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter kul, vill också [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjenis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha det kul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajbaj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peace


   
SvaraCitera
time
 time

Storchen84:

Use that time wisely

Vad är detta för jädrans uppmuntran till våldtäkt?! [mad]

Nej, jag är inte rolig, ja, jag är medveten om det. Ha det så bra!


   
SvaraCitera
zIGGE

timeisrunningout:

Nej, jag är inte rolig,

hahahahah jo!


   
SvaraCitera
time
 time

zIGGE:

hahahahah jo!

[love]

Jag gillar hur du gått från att inte verka tycka om mig alls till att nästan dagligen ge mitt ego små sockerbitar. Det glädjer mig oerhört, detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Jag gillar hur du gått från att inte verka tycka om mig alls till att nästan dagligen ge mitt ego små sockerbitar. Det glädjer mig oerhört, detta.

Du måste lära egot att inte behöva sockerbitar, det som händer är precis samma sak som när man kliar på ett myggbett.. [n]


   
SvaraCitera
time
 time

Walking:

Du måste lära egot att inte behöva sockerbitar

Inte egot då, men självförtroendet. Alla tycker om att känna sig uppskattade juuu! Du också, annars skulle du inte bli smygglad åt alla mina diverse småpinsamma alkoholpåverkade hyllningar till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Inte egot då, men självförtroendet. Alla tycker om att känna sig uppskattade juuu! Du också, annars skulle du inte bli smygglad åt alla mina diverse småpinsamma alkoholpåverkade hyllningar till dig.

Klart man blir glad av sådant, men jag är i princip exakt lika säker på vem jag är och vad jag kan även utan dessa.


   
SvaraCitera