Aviseringar
Rensa alla

Cinema Bizzare


Ämnesstartare

Ni som känner till Cinema Bizarre, vad tycker ni om dem?

Jag älskar dem [bigsmile] Bästa bandet ever, mycket bättre än Tokio Hotel har jag upptäckt [crazy] Dem är inte fjortis aktiga som TH och dem har mycket bättre låtar också, fast jag ska inte trasha TH för dem är också bra 😉


   
Citera

nja, har bara hört nån låt av cinema bizarre och då är th lätt bättre 😉


   
SvaraCitera

TH [love][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka dissa TH, stick och brinn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Orka dissa TH, stick och brinn.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usla är dom jävla trist mtvtrall.


   
SvaraCitera

Haha omg vad dom sög, hellre Tokio Hotel.
Och palla heta Cinema Bizarre när det finns ett band som heter Cinema Strange. (Som faktiskt är bra)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha alltså "bätte än tokio hotel" Den var kul. Då fattar man ju att det inte ens är värt att kolla upp.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Haha alltså "bätte än tokio hotel" Den var kul. Då fattar man ju att det inte ens är värt att kolla upp.[bigsmile]

Klart det är. Eftersom det mesta är bättre än Tokio Hotel så är det inte direkt något riktmärke förutom att det antingen kan suga kuk eller vara jättebra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, eftersom jag har musiksmak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snweater:

Eftersom det mesta är bättre än Tokio Hotel

Ja men börjar man jämföra vid Tokio Hotel så är det inte bra nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Ja men börjar man jämföra vid Tokio Hotel så är det inte bra nog.

Hon jämför inte utan konstaterar bara att det är bättre än Tokio Hotel. Johnny Cash t.ex är bättre än Tokio Hotel. Det betyder varken att han suger eller är jättebra, vilket han är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN STICK!! Jag sa NEJ jag vill inte. Hejdå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

MEN STICK!! Jag sa NEJ jag vill inte. Hejdå.

Var den riktad till mig?
Jag vill inte att du ska lyssna på bandet om du inte vill - jag kommer inte göra det. Trådskaparen verkar ha dålig musiksmak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snweater:

Var den riktad till mig?
Jag vill inte att du ska lyssna på bandet om du inte vill - jag kommer inte göra det.

A men ärligt, man fattar att bandet suger, för man fattar av hennes text att det på något sett är conectat till TH, och att det liknar och det är därför hon jämför or whatever.


   
SvaraCitera