Aviseringar
Rensa alla

Cinema Bizzare


Ämnesstartare

Snweater:

Trådskaparen verkar ha dålig musiksmak.

Jasså? Ska komma ifrån en person som inte vet ett skit om min musiksmak förutom att jag gillar Cinema Bizarre (som du inte ens hört och kan därför inte dra slutsatsen att dem är dåliga) OCH Tokio Hotel.

oliviaa:

Haha omg vad dom sög, hellre Tokio Hotel

lol.. vilken låt lyssnade du på? [shake]

emery:

A men ärligt, man fattar att bandet suger, för man fattar av hennes text att det på något sett är conectat till TH, och att det liknar och det är därför hon jämför or whatever.

Nej, jag jämförde inte dem. Jag sa bara vad jag tyckte, och det var att jag tycker att dem är bättre än Tokio Hotel. Men jag tycker att det är konstigt hur du kan tycka att dem är dåliga bara för att en person tyckte det, har du inga egna åsikter eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Jasså? Ska komma ifrån en person som inte vet ett skit om min musiksmak förutom att jag gillar Cinema Bizarre (som du inte ens hört och kan därför inte dra slutsatsen att dem är dåliga) OCH Tokio Hotel.

Ja, det ska det. Musiksmak är något som skiljer sig från person till person och eftersom du gillar Tokio Hotel, vilket jag inte gör, så antar jag att du helt enkelt har dålig musiksmak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Men jag tycker att det är konstigt hur du kan tycka att dem är dåliga bara för att en person tyckte det, har du inga egna åsikter eller?

Jo, jag väljer att bild min åsikt utifrån din post.
Lovar att jag kommer ha rätt och min åsikt kommer inte ha ändrats. Pussis 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snweater:

Ja, det ska det. Musiksmak är något som skiljer sig från person till person och eftersom du gillar Tokio Hotel, vilket jag inte gör, så antar jag att du helt enkelt har dålig musiksmak.

Ok, eftersom att du inte gillar Tokio Hotel så antar jag att du har en dålig musiksmak.

emery:

Jo, jag väljer att bild min åsikt utifrån din post

Men då borde du tycka att dem är bra 0.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Ok, eftersom att du inte gillar Tokio Hotel så antar jag att du har en dålig musiksmak.

Gör du det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Men då borde du tycka att dem är bra 0.o

NEJ FÖR JAG GILLAR JU LIKSOM INTE TOKIO HOTEL OCH DET ANDRA BANDET MÅSTE DU JU HA KOMMIT I KONTAKT MED VIA DOM OCH DÅ ANTAR JAG ATT DOM LÅTER UNGEFÄR LIKA.


   
SvaraCitera

Regn:

lol.. vilken låt lyssnade du på? [shake]

Lovesongs (They Kill Me) ahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Lovesongs (They Kill Me) ahahahaha

Jag ser inte det roliga ???


   
SvaraCitera

Regn:

Jag ser inte det roliga ???

Låttiteln är det roliga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Originellt namn, de har ju mer eller mindre tagit det från Cinema Strange. Att du ens jämför dem med Tokio Hotel säger ganska tydligt att de suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Och palla heta Cinema Bizarre när det finns ett band som heter Cinema Strange. (Som faktiskt är bra)

Lol, läste det inte förrän nu. [blush] Agreed!


   
SvaraCitera

Regn:

Ni som känner till Cinema Bizarre, vad tycker ni om dem?

Jag älskar dem Bästa bandet ever, mycket bättre än Tokio Hotel har jag upptäckt Dem är inte fjortis aktiga som TH och dem har mycket bättre låtar också, fast jag ska inte trasha TH för dem är också bra 😉

öhm, fjortisaktiga? Det är ju fan alla wannabe-emo fansen och überfjortisarna fansen(som kissie elr vafan hon nu än heter) som gör att de ser ut som ett fjortisband, fan vad trist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera