Aviseringar
Rensa alla

Citat under sexakten


"Hej lillasyster"
Jag blev äcklad.


   
SvaraCitera

Fourteen Words:

Och gråtit (fast det har nog bara hänt en eller två gånger). Fan jag måste sluta tänka så förbannat. [tard]

Asså? Det har jag inte gjort. Men garvat har jag gjort pga låtar som kommit upp från datorn som passar jävligt dåligt just då eller så :c


   
SvaraCitera

ingen har sagt nåt speciellt roligt vad jag kommer ihåg. Det värsta jag varit med om är att han frågade "Ska vi ha sex" helt random. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Det var ganska avtändande.
"Ska vi ha sex" vad ska man svara? "Jomen visst!"? Jag tyckte det var sjukt. xD


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[blush]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Asså? Det har jag inte gjort. Men garvat har jag gjort pga låtar som kommit upp från datorn som passar jävligt dåligt just då eller så :c

HAHA! Kommer ihåg en gång när Hitlers tal i technoversion kom på, sabbade stämningen en del[bigsmile]


   
SvaraCitera

"Vart faan är min klubba?!"

jag börja asgarva, men så reste han sig upp sekunden efter skitförbannad (på sin lillebror som tydligen hade tagit hans hockeyklubba med sig till träningen fast han inte fick). Det blev lite konstigt stämning efter.


   
SvaraCitera

Mitt ex började prata om vår umgängeskrets under förspelet (Epic Failure)[n]


   
SvaraCitera

uppenbar:

HAHA! Kommer ihåg en gång när Hitlers tal i technoversion kom på, sabbade stämningen en del[bigsmile]

Haha, den är nice!
Jag har fått upp lite låtar som blink - blow job och liknande, alltid bra[blush]


   
SvaraCitera

SUKOF:

säga något helt åt helvete som "Jag tänkte på... Sanna bor väl med sin pojkvän va?"

lilasmet:

nationalsången

[smile][bigcheers]


   
SvaraCitera

jag frågade en kille om han var bög en gång. ahahaha!
han sa ja ;(


   
SvaraCitera

oliviaa:

jag frågade en kille om han var bög en gång. ahahaha!
han sa ja ;(

HAHAHA


   
SvaraCitera

Du håller min motor igång.


   
SvaraCitera

Knulla med en mask, då sa jag:

Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask.
I'm not questioning your powers of observation I'm merely remarking upon the paradox of asking a masked man who he is.

(Hon visste inte vem jag var)


   
SvaraCitera

oliviaa:

jag frågade en kille om han var bög en gång. ahahaha!
han sa ja ;(

Hur kom det sig att han hade sex med dig då?


   
SvaraCitera

m123456:

Hur kom det sig att han hade sex med dig då?

men lol, han är ju inte bög på riktigt.
jag frågade eftersom han hade världens jävla töntfylleballe.


   
SvaraCitera