Aviseringar
Rensa alla

Citat ur um-dokumentären.


"det började med att jag startade en poll-tråd va... sen blev det mera och mera va... det slutade med att det enda jag tänkte på var nya pollar... gick inte så bra då serru"


   
SvaraCitera
mens
 mens

Istechetvåpunktnoll:
"det började med att jag startade en poll-tråd va... sen blev det mera och mera va... det slutade med att det enda jag tänkte på var nya pollar... gick inte så bra då serru"

🙁


   
SvaraCitera

mens:

🙁

oj, träffad? hade glömt bort att du är poll- mastern Förvånad


   
SvaraCitera
time
 time

"Det hela började med en varning... Sen blev det fler och fler. Man sa till sig själv att man bara skulle varna folk på fester, att man hade det under kontroll... Folk kallade mig fascist men jag visste att jag kunde kontrollera det, jag bara skrattade. Plötsligt slutade man gå ut, man satt hemma och letade efter fel i inlägg, i trådstarter... Det tog bara några veckor innan jag gjorde min första permbann. Då visste jag väl innerst inne att det inte var så lätt att ta sig ut ur det som jag först trodde." 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Istechetvåpunktnoll:

oj, träffad? hade glömt bort att du är poll- mastern Förvånad

haha jaa


   
SvaraCitera
time
 time

"När taggfunktionen kom visste jag att det här var en helt ny sorts kick. Så många felaktiga taggar, så många buggar, berusningen visste liksom inga gränser. Varningsbehovet nådde nya nivåer. Min familj började oroa sig öppet."


   
SvaraCitera

"Vi trodde vi ägde världen, jag och dan_the_ironman förstod ännu inte att vårt handlande kanske hade konsekvenser för andras välbefinnande. Vi var bara unga grabbar som hade kul."

// Den anonymiserade användaren d*zed om WÖÖÖ-buggen


   
SvaraCitera

Fantastiskt:
Min fru avreggade och tog barnen med sig.

Hjärta


   
SvaraCitera

"... efter den händelsen kom jag till insikt att man kort och inte har något att göra på forumet vid alkoholberusning. En promillegräns bör införas!!!"


   
SvaraCitera

"det började med att jag lät um bestämma enklare saker, som om jag skulle orka gå till ica och köpa glass, eller vad jag skulle ha på mig för kläder i skolan. det var först när jag kom på mig själv med att ansöka till en yrkeshögskoleutbildning i programmering som jag kände att mitt pollskapande gått för långt."


   
SvaraCitera