Aviseringar
Rensa alla

Citera människan ovanför och säg att du har fel.


honolulu: nä, va

glöm det där - det är mitt fel. jag är rätt dålig på att uttrycka mig... jag borde förstås ha tänkt till lite mer innan jag postade inlägget. 


   
SvaraCitera

Schism:

glöm det där - det är mitt fel. jag är rätt dålig på att uttrycka mig... jag borde förstås ha tänkt till lite mer innan jag postade inlägget. 

förlåt för att jag missförstår dig nu och inte vet vilket inlägg du pratar om. vad pratar du om?


   
SvaraCitera

honolulu: förlåt för att jag missförstår dig nu och inte vet vilket inlägg du pratar om. vad pratar du om?

seriöst. jag tar på mig allt ansvar för det här, det är inget du ska behöva gå runt och tänka på. felet var i grund och botten mitt - jag borde som sagt ha uttryckt mig annorlunda och mitt argument känns helt malplacerat vid närmare eftertanke. du hade rätt från första början.


   
SvaraCitera

Schism:

seriöst. jag tar på mig allt ansvar för det här, det är inget du ska behöva gå runt och tänka på. felet var i grund och botten mitt - jag borde som sagt ha uttryckt mig annorlunda och mitt argument känns helt malplacerat vid närmare eftertanke. du hade rätt från första början.

Förlåt för att jag ens försökte tänka på något.


   
SvaraCitera

Schism:

seriöst. jag tar på mig allt ansvar för det här, det är inget du ska behöva gå runt och tänka på. felet var i grund och botten mitt - jag borde som sagt ha uttryckt mig annorlunda och mitt argument känns helt malplacerat vid närmare eftertanke. du hade rätt från första början.

jag kan ju börja med att säga att jag känner mig jävligt dum, problemet skapades enbart på grund av min egen oförmåga och det var orätt av mig att på något vis låta detta gå ut över dig, jag kan bara hoppas att du får någon tröst av att jag har lärt mig av det här och jag ska aldrig upprepa det jag gjorde som var problematiskt 


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

jag kan ju börja med att säga att jag känner mig jävligt dum, problemet skapades enbart på grund av min egen oförmåga och det var orätt av mig att på något vis låta detta gå ut över dig, jag kan bara hoppas att du får någon tröst av att jag har lärt mig av det här och jag ska aldrig upprepa det jag gjorde som var problematiskt 

förlåt för jag trodde att jag hade fel


   
SvaraCitera

ennie:

förlåt för jag trodde att jag hade fel

jag har fel, men jag tror jag har rätt 


   
SvaraCitera

S3ON:

jag har fel, men jag tror jag har rätt 

jag ber om ursäkt för att jag hade fel om att jag hade fel, jag lovar att inte upprepa det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:

jag ber om ursäkt för att jag hade fel om att jag hade fel, jag lovar att inte upprepa det

När kön på ICA va ostrukturerad och man inte riktigt visste vilken av kassorna man stog i kö till, eftersom det va så trångt och mycket folk, så trängde jag mig före dig. Insåg nog att det va det som höll på att hända. Men jag lät det hända.

Sry.


   
SvaraCitera

ber om ursäkt för mitt burdusa intrång i din lägenhet men jag behövde verkligen den där spritflaskan. hoppas du förstår. känns så jävla fel nu i efterhand men vad gör man? betalar för dörren btw, slog sönder den med en brandyxa


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Schism:
ber om ursäkt för mitt burdusa intrång i din lägenhet men jag behövde verkligen den där spritflaskan. hoppas du förstår. känns så jävla fel nu i efterhand men vad gör man? betalar för dörren btw, slog sönder den med en brandyxa

Nej, du ska inte behöva be om ursäkt. Allt är mitt fel. Mitt fel att jag inte lånade ut motorsågen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du hade tappat dina kontaktlinser på en fest. Det blev lite av en grej att vi skulle hitta dem. Det tog 2 sekunder för mig sen såg jag dem ligga på golvet breve högtalaren men jag sa ingenting. Jag kände mig mäktig. Jag hade svaret på det alla sökte. Jag hade en skön stund framför mig. Ryggdunk, glada tillrop, ett genuint tack. Det visste jag.

Vetskapen att få all bekräftelse gjorde mig lycklig. Jag ville dra ut på det mer. Jag sa ingenting om vart de låg. I min lycka drack jag mer och mer. Vi tog en paus, gick ut och rökte. På vägen in passerade jag högtalaren för att se om de låg kvar. De gjorde inte det.

Du hittade aldrig dina kontaktlinser den kvällen.

Ber om ursäkt.


   
SvaraCitera
3lis
 3lis

haha jag förstår att ni alla har fel, det är okej, så


   
SvaraCitera