Aviseringar
Rensa alla

CL tillbaka!!!!!


Ämnesstartare

jippie jippie jippie!! CL äntligen tillbaka igen

och toppmöte direkt idag med Real Madrid-Manchetser Ciyu. förhoppningsvis ger Madrid City samma läxa som Bayern gjorde förra hösten!!

andra intressanta matcher idag är Malaga-Zenit. Malaga osm CL debuterar och Zenit med Hulk och Witsel som superköp

och Dortmund-Ajax. kan Dortmund skärpa sig fårn förra året och gå långt i CL? ska bli kul att se

imorgon får man nya toppmöten med Chelsea-Juventus. ett Juve som man har saknat nåt enormt och Bayern-Valencia. repris på finalen från 2001

tagga!


   
Citera
Ämnesstartare

Är spänd på Zlatan's match, kan inte låta bli att hjärntvättas av Sportbladet. Annars håller jag lite tummarna för Arsenal också eller iaf Wenger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Milan, Milan, Milaaaaaaan!!!!

Synd bara att man fan inte kan lita på dem nu. Ligger i mitten av Serie A, pft.

Är rätt intresserad av PSG och se vad de kan tänkas erbjuda i Europa, i och för sig så möter de inte världens bästa motstånd men Dynamo Kiev kan överraska mot många lag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul att se om dagens Milan håller mot Belgiskt motstånd ja [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha jag har 1X på milan på mitt topptips 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anderlecht är ju en ostoppbar fotbollsmaskin av rang, det var det du hade i tankarna va? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aa fast mest att man inte kan lita på Milan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bojkotta skiten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thiago Silva med nu intressant, nu kanske PSG kan få något slags försvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbart att se de där små tekniska nummer vissa kommer med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...och den gode Ibra gör entré i CL - och visar ännu en gång att han mycket väl kan vara världens bästa straffläggare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hoppas att idioterna Berlusconi och Galliani är medvetna om att både ibra och silva har gjort mål för psg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Milan...[sad] suck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget insläppt iaf [crazy]

ännu


   
SvaraCitera