Aviseringar
Rensa alla

Clearly Gone för finnar, pormaskar & fet hy


Ämnesstartare

Clearly Gone är ett medel med vitamin B5 i som tar bort finnar, pormaskar och fet hy. är det ngn som har beställt hem de och testat om de fungerar? isf om man har använt de en månad och sen slutar med det, kommer problemen tillbaka igen då? tack ni som svarar, (:


   
Citera

Det kallas dåliga gener.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

what?


   
SvaraCitera

Man kan ju lika gärna köpa vanliga vitaminer i affären. Det brukar finnas.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

ah har testat, min hy är perfekt nu. har fått livet tillbaka tack vare clearly gone [love][love]


   
SvaraCitera

lillascha:

Clearly Gone är ett medel med vitamin B5 i som tar bort finnar, pormaskar och fet hy. är det ngn som har beställt hem de och testat om de fungerar? isf om man har använt de en månad och sen slutar med det, kommer problemen tillbaka igen då? tack ni som svarar, (:

jag käkar det. köp pulver = mer för mindre pengar
SÄ JÄVLA ÄCKLIGT men om man lägger det längst bak på¨tungan och sväljer med vatten så är det ok

I ALLA FALL
jag har fått lenare hy och mindre fet hy samt mindre finnar, men när jag slutat har det sakta kommit tillbaka. dock har jag bra hy på sommaren så då käkar jag det inte.

Men jag märker nu på vintern att det blir värre. Men det hade nog varit mer illa om jag inte käkat pulvret

CHAO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

ah har testat, min hy är perfekt nu. har fått livet tillbaka tack vare clearly gone

härligt! men om du slutar med de kommer det tillbaka då? och vilken sort använder du (pulver, flytande m.m.) ? 🙂


   
SvaraCitera

lillascha:

härligt! men om du slutar med de kommer det tillbaka då? och vilken sort använder du (pulver, flytande m.m.) ? 🙂

jag var seriös [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack! hur mycket kostar en "pulverburk"? var köper man de? och hur länge räcker det ? 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera