Aviseringar
Rensa alla

Clementin


Ämnesstartare

Hej
Clementin är gott
Image

Vad tycker du?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

blev sugen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

diskussion, hur undviker man att råka tugga sönder kärnor som finns i vissa clementiner?


   
SvaraCitera

Jag tycker det är en fantastisk måltid. Om de är lättskalade vill säga. Jag har inte tålamod att sitta och skala såna som skalet bara blir små bitar utav. Då brukar jag ge upp. Sån e jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Om de är lättskalade vill säga

Om du rullar dem mellan dina handflator med lite tryck en stund så brukar de vara lättare att skala!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det är goth.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

diskussion, hur undviker man att råka tugga sönder kärnor som finns i vissa clementiner?

man ser dom innan och tuggar bredvid och spottar ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clementin är asnajs

fast har redan en favoritfrukt....[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klementiner är gott. klementinhänder luktar gott. jag hallucinerade klementinhandsdoft en gång. en klementin innehåller trettiofem kilokalorier.


   
SvaraCitera

bullen:

Om du rullar dem mellan dina handflator med lite tryck en stund så brukar de vara lättare att skala!

Tror aldrig jag provat det. Får göra det nästa gång jag råkar ut för ett sånt fanskap. Men har blivit så erfaren när det gäller clementinköp nu att jag lyckas undvika såna när jag handlar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch änderna blir så äckliga av skalet [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gott, gott, gott[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker mandariner e godare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar när folk äter citrusfrukter i kommunala fordon utan en tanke på allergiker, och andra som inte gillar stanken.
Men mest allergiker ofc.
Likaså nötter.


   
SvaraCitera

Har en som ligger i mitt skafferi och väntar på mig. Jag ska nog äta den imorgon. Mhmhmhmh gottis.


   
SvaraCitera