Aviseringar
Rensa alla

Close friends på Facebook


Ämnesstartare

På Facebook kan man sedan ett tag tillbaka markera folk som "close friends" vilket syns genom att personen får en stjärna efter sitt namn i namnlistan. Jag har själv inte börjat använda det men noterat att andra lagt till mig som close friends. Jag har blivit lite förvånad över när tjejer jag inte har så mycket kontakt med noterar mig som close friend. Hur ska man tolka detta. Dom kan ju inte gärna notera alla sina kompisar som close friend. Det är framför allt två tjejer jag tänker på där det vart lite intresse mellan mig och dom vissa tider men inte blivit något. En av dessa ska nu förlova sig och den andra har nyligen blivit singel men bor i Holland.

Så vad gör ni för tolkningar av att någon klickar close friend på er utan att ni har en nära och frekvent kontakt?


   
Citera
Ämnesstartare

visste inte att andra kunde se det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad dumt att det är synligt.

De tycker väl om dina inlägg och det känslomässiga utbytet mellan dig och dem. Trevligt osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå hur kan man se det? ;O Hade ingen aning om den där close grejjen. -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller jo, såg de nyss:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig sett det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stjärnor är snygga


   
SvaraCitera
zIGGE

dom vill få en notis när du gör en update, kanske?


   
SvaraCitera
zIGGE

gillar dina inlägg osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar använda den där appen som man kan se vilka som kikat på ens sidor och när och hur mycket. Även där har jag blivit lite förvånad över vilka som kikar mycket respektive lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

De tycker väl om dina inlägg och det känslomässiga utbytet mellan dig och dem. Trevligt osv.

zIGGE:

dom vill få en notis när du gör en update, kanske?

zIGGE:

gillar dina inlägg osv.

Jag skriver inte så väldigt mycket och då väldigt politiskt korrekt om någon trevlig resa, upplevelse osv. eftersom jag har ett jobb där det kan vara olämpligt att vika ut sitt privatliv och framför allt sina åsikter. Det är nog därför jag gillar att vara destu värre på sådana här internetforum. Det är skönt att man kan skriva lite vad man vill och inte behöver vara så orolig över vad andra tycker och tänker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Jag brukar använda den där appen som man kan se vilka som kikat på ens sidor och när och hur mycket. Även där har jag blivit lite förvånad över vilka som kikar mycket respektive lite.

Den är väl knappast trovärdig?[shake]


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Hur ska man tolka detta

Gasolinerainbow:

Jag brukar använda den där appen som man kan se vilka som kikat på ens sidor och när och hur mycket. Även där har jag blivit lite förvånad över vilka som kikar mycket respektive lite.

Man kan inte se sådant vad jag vet. Facebook har låst ner ganska mycket av säkerhetsskäl. Om du vet hur man ser detta så får du säga det. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pepparkaksgubben:

Den är väl knappast trovärdig?[shake]

tevepro:

Man kan inte se sådant vad jag vet. Facebook har låst ner ganska mycket av säkerhetsskäl. Om du vet hur man ser detta så får du säga det. [zzz]

Nej den är inte så trovärdig. Skulle bara se om någon reagerade över detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Jag skriver inte så väldigt mycket och då väldigt politiskt korrekt om någon trevlig resa, upplevelse osv. eftersom jag har ett jobb där det kan vara olämpligt att vika ut sitt privatliv och framför allt sina åsikter.

de kanske gillar dig och detta. vad är jobbet?


   
SvaraCitera