Aviseringar
Rensa alla

Cloud atlas


Ämnesstartare

Någon som sett den? Är den att rekommendera?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja och ja.


   
SvaraCitera
kachin

Åh helvete, nej

Förstod inte alls den filmen. För jävla lång med. Alla hade fula ögonbryn. Ja, ögonbrynen var nog sämst med den filmen. Den kändes jäkligt pretentiös med. "Ja vi gör en skitlång film som verkar skitdjup med typ 100 olika handlingar som man blir inbillad att de har nånting med varandra och göra, så kommer folk tro den är skitbra"

Lite så känner jag i alla fall. Men du kanske tycker den är bra [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Lite så känner jag i alla fall. Men du kanske tycker den är bra

Jag älskar komplexa filmer! 🙂 Var den så komplex som Matrix och Inception?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cloud atlas är nog lite mer komplex än matrix och inception!

Tyckte det var en bra film!


   
SvaraCitera
kachin

Anura:

ag älskar komplexa filmer! 🙂 Var den så komplex som Matrix och Inception?

Jag gillar Matrix.
Jag gillar Inception.

Men det var bra filmer. Cloud Atlas är bara för mycket av allting. Du kommer bli hjärntvättad av den och tro att den är komplex, när det i själva verket bara är en gröt gjord på alldeles för många sädesslag. Och så har gröten kokat förlänge och klibbat fast i grytan. Typ. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Men det var bra filmer. Cloud Atlas är bara för mycket av allting. Du kommer bli hjärntvättad av den och tro att den är komplex, när det i själva verket bara är en gröt gjord på alldeles för många sädesslag. Och så har gröten kokat förlänge och klibbat fast i grytan. Typ.

Låter inget bra. Hörde av en kompis att den var väldigt bra och att de var den bästa filmen han har sett och så är de ju bra skådisar och producenten till Matrix [crazy]


   
SvaraCitera
kachin

Anura:

Låter inget bra.

Äsch, jag kanske bara är lite bitter. Se den du [cute]


   
SvaraCitera