Aviseringar
Rensa alla

Coca Cola


Ämnesstartare

Vilken ny cola skulle du uppfinna?? Du skulle alltså få bestämma va den skulle smaka och den skulle säljas på marknaden. Du får dock inte ta smaker som redan
finns/har funnits.


   
Citera
Ämnesstartare

Coke BANANA (coca cola med smak av banan) [crazy]


   
SvaraCitera

En som smakar fanta

coca cola är äckligt!


   
SvaraCitera

Coke Cock. Usch.


   
SvaraCitera

finns cola med mörkchoklad smak? annars tar jag det!


   
SvaraCitera

Mint coca. Min favoritsmak är mint...


   
SvaraCitera

För att verkligen vilja(?) gå ner i vikt så pratar du i princip bara om dålig kost. Man får lixom känslan av att du inte ens försöker och inte ens vill ge upp d.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

En som smakar fanta

coca cola är äckligt!

Har väl funnits en blandning av coca och fanta har jag läst någonstans, hette typ black orange


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cola med smak av ekologisk mellanmjölk skulle vara någonting i min smak.


   
SvaraCitera
Tuvan

Coca cola med smak av stekt falukorv [love][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

coca cola är äckligt!

Ja! Har aldrig gillat den bajsdrycken [no-no] Sprite ftw!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

För att verkligen vilja(?) gå ner i vikt så pratar du i princip bara om dålig kost. Man får lixom känslan av att du inte ens försöker och inte ens vill ge upp d.

[confused]


   
SvaraCitera

cola, först blir man hyperaktiv, sedan ligger man död i sängen och på kvällen kan man inte sova hur trött man än är på grund av all koffein. det är i alla fall min uppfattning av coca cola 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet iallafall att jag vill ha Cola med alkohol, som inte smakar skit . Att blanda själv blir ju inte gott ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sheempancen:

cola, först blir man hyperaktiv, sedan ligger man död i sängen och på kvällen kan man inte sova hur trött man än är på grund av all koffein. det är i alla fall min uppfattning av coca cola 🙂

Så är det inte för mig, jag kan dricka flera liter och sen gå och sova 😛


   
SvaraCitera