Aviseringar
Rensa alla

Coca cola cherry och vanilla har kommit till Sverige


Knuvel
Ämnesstartare

För er som inte har märkt att coca cola cherry och coca cola vanilla har kommit till Sverige. Med svenska pant inte importerad. Här för bild: http://fuldricka.blogspot.se/2012/05/coca-cola-cherry.html

Hittar inte bild på coca cola vanilla! [crazy]


   
Citera

okej


   
SvaraCitera
Knuvel
Ämnesstartare

Själv så tyckte att den svenska coca cola cherry är godare än den amerikanska. men coca cola vanilla var lika god som den amerikanska. 🙂


   
SvaraCitera

har aldrig smakat cherryn men smakade någons vanilla en gång och den var väl okej. gillar nog originalet mest


   
SvaraCitera

usch


   
SvaraCitera

cherryn är vidrig. vanilla är lite najs.


   
SvaraCitera

Den är godare för att vi använder socker (från sockerbetor), USA har sedan de började bojkotta Kuba, som var det främsta land de importerade sockerrör från gått över till majssirap istället för vanligt socker (pga majs är typ största grödan i landet och så) vilket smakar sämre och är aningen mer ohälsosamt


   
SvaraCitera

åh fy helvete


   
SvaraCitera

coca cola vanilla fanns väll i Sverige för 10 år sedan redan?
cherry har jag druckit i usa och det är inte gott.


   
SvaraCitera

båda två har ju funnits i sverige länge[confused] och båda smakar skit


   
SvaraCitera
penja

Smakat cherry. I Sverige. För ganska längesen.
Den var ok, men smakade inte jätteannorlunda mot vad vanlig cola gör.
Har ej smakat Vanilla. Borde kanske


   
SvaraCitera

jesus kristus:

båda två har ju funnits i sverige länge

nja. de tillverkades här ett tag men utgick sen ur svenska sortimentet. det finns dock vissa som importerat det från utlandet under tiden. nu har coca cola bestämt sig för att sälja det i sverige igen, vilket gör att skiten blir något billigare och mer tillgängligt. troligtvis smakar det bättre också eftersom de görs med riktigt socker, men jag har inte gjort något bildtest.


   
SvaraCitera

känner för övrigt att jag måste testa att grogga på coca cola vanilj någon gång.


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

känner för övrigt att jag måste testa att grogga på coca cola vanilj någon gång.

uh


   
SvaraCitera
kachin

Luther Blissett:

USA

Luther Blissett:

är aningen mer ohälsosamt

bra då är allt som det ska för amerikanarna då [cute]


   
SvaraCitera