Aviseringar
Rensa alla

Cocktailparty [cool]


Ämnesstartare

Ikväll ska jag på cocktailparty tillsammans med några väninnor. Alla som är något kommer dit, alla som inte är något får allt vackert stanna hemma. [smile]


   
Citera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får calidris komma? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du krossar min syn på överklassen när du är sådär [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte något, jag är ingenting. Jag tror inte på dina falska ideal, jag tror på ingenting. Alltså är jag bättre än dig för jag tror på mig själv! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

får calidris komma? [smile]

calidris är hon med ganska stor sannolikhet [smile] schizo ftw [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

calidris är hon med ganska stor sannolikhet [smile] schizo ftw [wink]

[cry][cry][cry][cry][cry] min världbild rasade nyss samman.

Dold text: andade nog det, men banna Apoptos om det blir nödvändigt, gillar Calidiris


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dricker sprit bäst ensam


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Apoptos:

Ikväll ska jag på cocktailparty tillsammans med några väninnor. Alla som är något kommer dit, alla som inte är något får allt vackert stanna hemma.

Det är i de här lägen jag är inser hur lyckligt lottad jag är som är född i underklassen. Ge mig ett sexpack hams en pickup och en flickvän utan framtänder [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

får calidris komma? [smile]

Klart han får, men han är inte så intresserad av att gå på cocktailpartyn med mig och mina väninnor. Han och hans kompisar har egna fester och ställen de går till på helgerna.

Crypto:

calidris är hon med ganska stor sannolikhet [smile] schizo ftw [wink]

Gud vad löjlig du är. Calidris är min bror. Han hälsar förresten att du är en värdelös moderator [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Apoptos:

Gud vad löjlig du är. Calidris är min bror. Han hälsar förresten att du är en värdelös moderator [smile]

Fint av troll att hälsa från sig själv [smile]
Värdelös för att man sköter sitt jobb? Jotack jag vet [cute] puss [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Fint av troll att hälsa från sig själv [smile]
Värdelös för att man sköter sitt jobb? Jotack jag vet [cute] puss [love]

Har du några bevis för att jag och Calidris skulle vara samma person? Om du inte har det, så håll käft. En i min ställning ska inte behöva tåla att bli anklagad för något sådant.

Ditt jobb? Snack. Du får inte betalt för det du gör, alltså gör du det bara för att du tycker det är kul, vilket gör dig till en maktgalen fascist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Apoptos:

Har du några bevis för att jag och Calidris skulle vara samma person?

Sådant behöver inte tas här [cute]

Apoptos:

Ditt jobb?

Apoptos:

vilket gör dig till en maktgalen fascist.

okej så...

Apoptos:

Har du några bevis för att jag

är det? [cute]

ja det är gratis, och jag tycker att det är kul ja 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Det är i de här lägen jag är inser hur lyckligt lottad jag är som är född i underklassen. Ge mig ett sexpack hams en pickup och en flickvän utan framtänder

AHahaha [bigsmile][love]

Apoptos:

Ditt jobb? Snack. Du får inte betalt för det du gör, alltså gör du det bara för att du tycker det är kul, vilket gör dig till en maktgalen fascist.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Sådant behöver inte tas här [cute]

Jodå, fram med det nu. Anklagar du folk bör du kunna stå för det också.

Crypto:

okej så...
Apoptos: Har du några bevis för att jag
är det? [cute]

Om man gör något som drabbar andra negativt bara för skojs skull, så är man en fascist. Min bror kan inte logga in på en månad nu, bara för den urtöntiga varningen du gav honom. Du kan ju räkna med att han kommer att ta upp fallet med dina överordnade när han blir upplåst igen.

Hur kan du ens med att sova om nätterna?


   
SvaraCitera