Aviseringar
Rensa alla

Cold turkey


Ämnesstartare

Kanske dumt som fan att skriva i detta forum, men om man vill sluta spela dataspel och skaffa sig ett vettigare liv, vad kan man göra? Behöver lite idéer.
Håller på att träna som fan och går i skola, men har ändå för mycket tid över. Behöver typ en hobby eller nåt.

För er som undrar varför så beror det på att jag vill bevisa för min tjej att det fan i mig år att ändra sig.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är det för din egen skull eller för din flickvän som du vill ändra dina spelvanor?
För ärligt talat så förstår jag inte varför man ska "byta" intresse/hobby, om du nu trivs med din nuvarande, du sköter ju ändå skolan och tränar, med andra ord verkar du inte bara sitta hemma och spela.

Men om du nu själv vill skaffa dig ett sk. vettigare liv, så är det väl bara att börja umgås mer med tjejen (ni kanske har distansförhållande iofs), försök skaffa lite nya vänner att hänga med, har du redan roliga vänner - häng med dom. Sen så får du väl ut och festa, som alla människor med sk vettiga liv gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja spela brännboll [y]


   
SvaraCitera

Om du ändrar dig bara för din tjejs skull så kan det va rätt svårt.
Men om det är du själv som valt att ändra dig så kommer det gå lättare.
Träna som fan i skolan eller gym?
Träna på gym på kvällarna det tar upp tiden då man oftast vill köra spel.
Plugga lite mer efter skolan och kanske börja ut och springa/jogga.

Man kan ju sitta vid datorn utan att köra spel, Var lite mer med din tjej så slipper du tänka på spelandet.[wink]Vet själv att det är rätt svårt att sluta spela ett bra spel [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera