Aviseringar
Rensa alla

College look


Ämnesstartare

Har ett par dösnygga skor som okej, dom är fulsnygga. Inbillar mig att de skulle passa finfint i denna collegetrend. Skorna i fråga är vita "joggingskor" på kilklack. Kan inte fota dem då de är i ett annat hus.

Som dessa, fast vita med röda skosnören med vita stjärnor på.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

glömde visst frågan. Vad kan jag matcha dem med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så jävla fula


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade varit finare utan kilklack och ist vanlig klack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken collegetrend?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

videung:

vilken collegetrend?

ha fula skor på valborg eftersom de ändå är tänkta att bli nerspydda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

ha fula skor på valborg eftersom de ändå är tänkta att bli nerspydda?

ah, sant.

var myrdal fet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

videung:

var myrdal fet?

riktigt grym.

har du hört att Nils Littorin sa att det var moraliskt rätt att ockupera hus och frågade om det var några ockupanter där;-PpP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

riktigt grym.

har du hört att Nils Littorin sa att det var moraliskt rätt att ockupera hus och frågade om det var några ockupanter där;-PpP

jag ångrar att jag spenderade en för stor del av gårdagen med att hälla ondskefulla vätskor nerför min strupe, jag ville egentligen se myrdal.

haha, svarade någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men ja de är lite fula men fick dem i principgratis och tackde därför inte nej. Sköna är de också. Hjelp med klädsel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

så jävla fula


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

videung:

jag ångrar att jag spenderade en för stor del av gårdagen med att hälla ondskefulla vätskor nerför min strupe, jag ville egentligen se myrdal.

du borde se honom innan han dör. sorgligt nog är han typ den enda vänsterintellektuella vi har kvar i Sverige. han sa inget jätteroligt men talet var intressant. att han sa att han sörjde de mördade soldaterna i afghanistan lika mycket som han sörjde svenska frivilliga på östfronten kan väl vara sydsvenskankontroversiellt men jag håller helt med honom där.

Några Suf:are/whatever var där (tror han ssu-kalle var en av dom om jag minns hur han såg ut) men dom verkade bara glada och peppa.

kanske förblindade av myrdal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lackkjol och hängslen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

du borde se honom innan han dör.

jag vet, ska nog söka upp honom nästa år. ifall han överlever indiens djungel så klarar han sig nog ett år till.

djinn:

kanske förblindade av myrdal.

högst troligt.


   
SvaraCitera