Forumet - Comviq kompis!

Comviq kompis!

3077 0 38
Hej! Idag blev jag erbjuden comviq kompis abonnemang på stan. Gubben sa att det kommer kosta 39 kr i månaden förutom startavgiften på 99kr. Bindningstid i 12 månader. Ringer som "kompis" och man skulle få smsa 3000 gratis sms till hela värlen/månad

Är det någon som har sånt? Känns som att det ska va en hake bakom[confused]
Exclusive__:

Är det någon som har sånt?

tele2
leta upp infon där, enklast och bäst så.

jag betalar 99kr för mitt abonnemang och får då 3000sms, ringer och smsar gratis till alla inom tele2/comviq. utöver det fr man betala extra för att ringa andra. så blir uppemot 200kr i snitt / mån för mig iaf

Spana också in:

Exclusive__:

Är det någon som har sånt? Känns som att det ska va en hake bakom[confused]

LightInDarkness:

jag betalar 99kr för mitt abonnemang och får då 3000sms, ringer och smsar gratis till alla inom tele2/comviq. utöver det fr man betala extra för att ringa andra. så blir uppemot 600kr i snitt / mån för mig iaf

[y]

hatar alla som inte har comviq![mad]
elpedroo:

hatar alla som inte har comviq![mad]

funderar på att byta till telia max 25 lr vad det heter nu när jag snart är fullfjädrar student [blush] billigare ^^

btw TS (trådskaparen) tror det är comviq snackis han gubben snackade om, har för mig att det kostar 39kr/mån, men sen kostar det mer än så för ringpotten :P
LightInDarkness:

smart, men dyrt i längden? :p

Njädå.. det blir ju billigare än att ringa med Telia till Comviq te x. Nu har jag en Telia-mobil med gratis samtal till Telia och gratis sms till alla.. samt en Comviq-mobil med gratis sms & samtal till Comviq.

För endast 98kr månaden.. lätt värt[smile]
elpedroo:

hatar alla som inte har comviq!

haha eller hur:P speciellt om de har gratis sms o håller på o skriver onödiga grejer..[smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Niklas12:

tror det kan stämma faktiskt, men har du csnkort?

A det tror jag, men det frågade han inte efter.. frågade bara om jag var student.
Exclusive__:

A det tror jag, men det frågade han inte efter.. frågade bara om jag var student.

jaha okej, för om du kollar på csnkortets hemsida har de nog rätt så bra erbjudande där, för ungefär ett år sen fick jag ett abonnemang från tele2 där jag betalade 39 kr i månaden och fick då gratis sms till alla och ringa gratis till tele2 annars kostade det 69 öre/min. Och det var ingen bindningstid bara uppsägningstid på 3 månader. Samt att startkostnaderna bjöd de på.

Så ifall du är intresserad kan du ju kolla om de fortfarande har det erbjudandet [smile]
Exclusive__:

Hej! Idag blev jag erbjuden comviq kompis abonnemang på stan. Gubben sa att det kommer kosta 39 kr i månaden förutom startavgiften på 99kr. Bindningstid i 12 månader. Ringer som "kompis" och man skulle få smsa 3000 gratis sms till hela värlen/månad

tror att jag har samma som det där, betalar aldrig mer än 150 kr per månad. ringer mest min flickvän som har samma abonnemang (kompis sms) och därför gratis, plus gratis sms till alla. fanns som studenerbjudande på mecenats hemsida har jag för mig.