Aviseringar
Rensa alla

Confused


Ämnesstartare

Jag är just nu tillsammans med en kille som jag är väldigt, och då menar jag väldigt kär i. Dock känns det som att han inte gillar mig och jag behöver hjälp från människor som är opartiska i situationen.

Jag smsar honom hela tiden, men det är fel på hans mobil (ja, det är sant, den funkar inte även för hans killkompisar), så ibland svarar han ofta och ibland mindre ofta. Förut brukade han skriva "älskling" osv. i nästan varannat sms kanske, nu skriver han det typ en gång/dag. Jag skrev ett meddelande på hans facebook och så svarade han inte på min status på hans vägg, utan via mail (han vill alltså inte visa officiellt).

I Fredags dissade han mig för att gå ut och festa, och det förstår jag, eftersom att han inte träffat några av sina vänner under sommaren förutom jag. Då ringde han mig på kvällen och jag var rätt förbannad (för att han alltid beter sig svårkontaktad) och han ville träffa mig i veckan, men jag som var irriterad sa att det kanske inte går. Jag sa då att vi kanske inte kan träffas mer under året p.g.a skola osv. (eftersom att han alltid är så kall och skyller på läxor) och då sa han att han fortfarande ville vara tillsammans med mig, men nu har han betett sig kallt mot mig för resten utav helgen.

VAD är det som pågår? För nu orkar jag inte sitta och vara ledsen längre.


   
Citera
Ämnesstartare

Alltså, varför gör han inte slut om han inte gillar mig?


   
SvaraCitera

du är en pussy


   
SvaraCitera

Fråga honom? [sad]


   
SvaraCitera

Så var mitt ex, fast värre och i 2-3 månader innan det tog slutslut.

inget namn:

du är en pussy

Varför? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget namn:

du är en pussy

varför jag? [shake]

Ensamvargen:

Fråga honom?

Men jag frågade ju i fredags om han ville göra slut så ville han tydligen inte det sa han. [sad]


   
SvaraCitera

han kanske är sån bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Så var mitt ex, fast värre och i 2-3 månader innan det tog slutslut.

Var det du eller han som gjorde slut? [surprised]

enhimmelskdrog:

han kanske är sån bara.

Han är rätt barnslig och förstår sig inte på förhållanden, men förut verkade det som att jag betydde mer. Om du förstår. [smile]


   
SvaraCitera

Kouku:

Han är rätt barnslig och förstår sig inte på förhållanden, men förut verkade det som att jag betydde mer. Om du förstår.

han kanske behöver lite space tänkte jag skriva men det verkar han ju få
du får nog ställa honom mot väggen[no-no]


   
SvaraCitera

Kouku:

Var det du eller han som gjorde slut?

Efter att han myst med en annan tjej när jag setat vid deras fötter och farvälet var sämst så skickade jag "Du behöver inte säga nåt, jag förstår att det är slut".


   
SvaraCitera

Kouku:

Jag smsar honom hela tiden

Du är för på.

Kouku:

och han ville träffa mig i veckan

Kul ju!

Kouku:

Jag sa då att vi kanske inte kan träffas mer under året p.g.a skola osv. (eftersom att han alltid är så kall och skyller på läxor) och då sa han att han fortfarande ville vara tillsammans med mig, men nu har han betett sig kallt mot mig för resten utav helgen.

Jösses. Man har läxor och ibland är de väldigt många, så det är nog inte bara som han skyller ifrån sig. Sen om du beter dig så bitchigt så kan du ju vänta den kyla han gett dig nu under helgen.


   
SvaraCitera

Kouku:

Men jag frågade ju i fredags om han ville göra slut så ville han tydligen inte det sa han. [sad]

Men fråga om han älskar dig? Fråga honom hur han älskar dig?

Om jag är osäker på hur min flickvän/pojkvän känner för mig brukar jag fråga lite abstrakta frågor om hur dom känner för mig, och lite om vad dom hoppas att vi ska göra tillsammans i framtiden. Jag tycker att man på vad dom svarar kan iallafall läsa av lite vad dom känner, och om inte annat så kanske det blir en annan stämning i vilken man kan fråga om dom fortfarande vill vara ihop på ett sätt som antagligen får dom att svara mer sanningsenligt.


   
SvaraCitera

Idoufe:

Varför? :S

jag viste inte att folk oroade sig för sånna småsaker.

enhimmelskdrog:

han kanske är sån bara.


   
SvaraCitera

Varför gör du inte slut om han visar att han inte vill vara med dej?[confused]


   
SvaraCitera

inget namn:

jag viste inte att folk oroade sig för sånna småsaker.

Efter ett tag är det inte småsaker.


   
SvaraCitera