Aviseringar
Rensa alla

Confused about HIM!


Ämnesstartare

Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka denne killes beteende [shake]

Saken är den att jag har pratat ett bra tag med en kille (vi går i samma skola) i 3 veckor nu. Och kalla mig player eller vad ni vill, men det här handlar inte om det, men vi blev tillsammans efter kanske 2 veckors snack och så.

INNAN vi blev tillsammans så verkade han så bjäbbig och fastnat för ämnet "om vi vore tillsammans". Han sa då att det vore guldvärt om vi vore tillsammans, men det har bara inte verkat som de nu den senaste då.

Sedan den 2:a April nu då vi blev tillsammans, så har han i början sagt väääldigt många gånger att han älskar mig och han kallar mig Älskling. Men jag har aldrig hört att han saknat mig nu på senaste tiden och han har skrivit allt mindre och mindre, samt igår orkade han inte prata alls via sms eller telefon.
Men ändå varje morgon så får jag söta sms "God morgon Älskling 🙂 <3" och så vidare.. tills kvällen då man knappt får något sms alls.

Men det värsta är att vi inte har träffats något mer efter första veckan vi började snacka (innan vi blev tillsammans). Han har inte frågat eller någonting. Alltså på 2 veckor.

Vi går då på samma skola, men när han väl ser mig så får jag bara en blick, men aldrig en kram.

Allt är alltid så mycket lättare och bättre dom första dagarna med någon man faktiskt börjat lära känna. Sen känns det som en plåga och man vill bara dö.

Vad fan har han för problem?!


   
Citera

Problemet:

Du överanalyserar


   
SvaraCitera

MakingBelieve:

Men det värsta är att vi inte har träffats något mer efter första veckan vi började snacka (innan vi blev tillsammans). Han har inte frågat eller någonting.

Kan inte du fråga honom då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Du överanalyserar

Må vara sant, men de här är väl bara min tvångstanke; ATT överanalysera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du frågat om ni kan ses? Hur gamla är ni förresten? O.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Kan inte du fråga honom då?

Nej. En vän till mig går i samma klass som honom och enligt henne har han ADHD, vilket jag ännu inte märkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Har du frågat om ni kan ses? Hur gamla är ni förresten? O.o

Ja, men då verkar han lite osäker.. bad honom komma hem till mig, men bara för att jag tog en tidigare buss för att ha slutat tidigare så orkade han tydligen inte.. Jag är snart 18 och han är snart 16-17.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Ja, men då verkar han lite osäker..

Han är väl blyg.

Men hur blev ni ihop i första taget? [shake]


   
SvaraCitera

MakingBelieve:

Nej. En vän till mig går i samma klass som honom och enligt henne har han ADHD, vilket jag ännu inte märkt.

Och därför kan du inte fråga honom om ni kan ses?[confused]


   
SvaraCitera

MakingBelieve:

han är snart 16-17.

Vet du inte hur gammal han är?


   
SvaraCitera
time
 time

Jag förstår inte grejen med att bli tillsammans med någon sådär poff bam utan att veta det minsta om personen. Kan någon förklara fenomenet för mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Kan någon förklara fenomenet för mig?

Nirr:

Vet du inte hur gammal han är?

Hon är ute efter ligg helt enkelt? 😉


   
SvaraCitera

fattar ej problemet, det är väl bara att snacka med honom


   
SvaraCitera
time
 time

Knarko:

Hon är ute efter ligg helt enkelt? 😉

Man behöver inte bli tillsammans med någon för att få ligga. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Sedan den 2:a April nu då vi blev tillsammans

Öhh var det inte du som klagade på att du var så singel och raggade i sexdagboken? [shake]
Du verkar inte ha alla hästar hemma, missy!


   
SvaraCitera