Aviseringar
Rensa alla

Confused about HIM!


Ämnesstartare

timeisrunningout:

Man behöver inte bli tillsammans med någon för att få ligga. [shake]

Vissa kanske behöver det [no-no]

isola:

Öhh var det inte du som klagade på att du var så singel och raggade i sexdagboken? [shake]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
time
 time

Knarko:

Vissa kanske behöver det

Men då är de onödigt omständiga [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Vissa kanske behöver det [no-no]

Men då är det ju en god idé att lära känna varandra först.

timeisrunningout:

omständiga

*omständliga heter det, men håller med om att omständiga låter bättre [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Men då är de onödigt omständiga [no-no]

Eller så vill de slippa att få starka känslor för personer de förmodligen ej vill ha starka känslor för 😛
*erfarenpojketalar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu får ni fan ta och mogna upp.

Jag bestämmer själv hur jag vill ha de i mitt liv, okej? Tror han är 16 iaf.
Men nej, det är inte sex jag är ute efter, i så fall hade jag tamejfan inte blivit tillsammans med honom överhuvudtaget. Är det något mer ni vill klaga på så fine. Jag har hört tillräckligt, får man inte leva livet som man själv strävar efter, eller måste man sträva efter hur andra tycker?

Jag må ha ljugit om min status, men har varit så jävla osäker med den här killen än så länge. Men jag vill hålla ut lite till och se om de blir något bättre.

Och anledningen till att jag inte frågat om att ses är att jag antar att han kommer komma med en bortförklaring, men ändå fattar jag inte hur han ville ses första veckan.

Klaga på, klaga på, JAG är åtminstone mig själv och jag vågar stå för det.


   
SvaraCitera
time
 time

isola:

*omständliga

Visste väl att det skulle in ett L där någonstans [blush]

MakingBelieve:

Är det något mer ni vill klaga på så fine. Jag har hört tillräckligt, får man inte leva livet som man själv strävar efter, eller måste man sträva efter hur andra tycker?

Givetvis får du leva som du vill. Men däremot får man nog stå ut med kommentarer om man ber om råd på ett publikt ungdomsforum. Om du vill leva ditt liv helt i fred utan att ta emot kommentarer, skriv då inte här, eller gör det, men förstå att alla inte kommer hoppa på din stackars pojkvän och kalla honom skitstövel för att han inte hör av sig tillräckligt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför är du tillsammans med en person som du typ inte vet något om [tard] trodde det var typ det minsta kravet man kunde ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Och anledningen till att jag inte frågat om att ses är att jag antar att han kommer komma med en bortförklaring, men ändå fattar jag inte hur han ville ses första veckan.

Men hur kan du inte ta det som en fingervisning om vad han vill? Han ville bara ha sex alt hade ett ev intresse för dig som nu svalnat. Hitta någon annan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Eller så vill de slippa att få starka känslor för personer de förmodligen ej vill ha starka känslor för 😛

Va? Man ska kasta sig in i förhållande med någon man inte vill ha känslor för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han råglor på mig i skolan ibland, och säger ibland att han älskar mig, men han säger aldrig att han saknar mig eller om vi kan ses.
Lås tråden, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Va? Man ska kasta sig in i förhållande med någon man inte vill ha känslor för?

nej ;D
vissa personer utvecklar känslor för en annan person snabbare om de kysser den eller ligger med den
därför kanske de avstår att göra något av det för att undvika det om de inte vill vara i ett förhållande med just den personen.

MakingBelieve:

Lås tråden

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera