Aviseringar
Rensa alla

Confused :S


Ämnesstartare

Hej!

Jag e väldigt förvirrad.. Jag träffade en kille på en fest, vi kom varann nära.. Vi va fulla och hade sex under natten några gånger, även på morgonen när vi va nyktra. Han kontaktade mig redan dagen efter att han ville träffa mig. Men vi har inte setts sen den gången, typ 3 veckor sen.. Vi hade bestämt vi skulle träffas idag men han kunde plötsligt inte och sen har han inte svarat på mina senaste sms.

Jag förstår inte varför han kontaktar mig dagen efter o vill ses? Sen plötsligt verkar han inte bry sig längre..

Vad har hänt?

Ska jag skita i honom nu eller bör jag ge honom en chans om han skulle kontakta mig?


   
Citera
Ämnesstartare

Han kom fram till att du inte var lika intressant i nyktert tillstånd, förmodar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han var ute efter sex bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han ville bara ha sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han ville bara kramas[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Han kom fram till att du inte var lika intressant i nyktert tillstånd, förmodar jag.

Men varför tog han då mitt nummer o kontaktade mig efteråt??

Stephen:

han ville bara ha sex

Han fick sex och sen kontaktar han mig och vill lära känna mig bättre och träffas?? Han smsar och skriver fina sms och sen när vi väl ska ses så ska han jobba säger han och sen svarar han inte mer :(. Varför anstränger han sig först och sen inte vill? Det kanske gick för lång tid och han har glömt hur jag ser ut och så??

kebu12:

Han ville bara kramas

Jag vill osså kramas, säger itne jag vill ha förhållande me honom men jag e sjuuuukt sugen på honom 😛 om ni förstår.. Och menar han kontakta ju mig efter sexet så måste varit nåt mer han va ute efter då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i honom, det har gått tre veckor liksom. Du var väl inte hans typ iallafall då..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Men varför tog han då mitt nummer o kontaktade mig efteråt??

För att han fortfarande var full.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Skit i honom, det har gått tre veckor liksom. Du var väl inte hans typ iallafall då..

Men det va så att jag från början sa att vi inte kunde ses eftersom jag precis gått ur ett väldigt långt förhållande men att vi kunde ha kontakt via msn. Han messa mig ändå litegrann och verkade bry sig sen sms:a han på nyår. Jag smsa han 2 veckor efter vi hade setts eftersom jag visste jag tyckte om honom även om det kändes dumt att allt hade gått så fort.. Så har haft kontakt i ca en vecka nu. Men nu helt plötsligt verkar han inte alls intresserad :(.. skrev att jag saknade honom igår och det svarade han inte på, e jag för på? Ändå e det han som tagit kontakt och jag skickar inte många sms för vill inte verka för "needy".

Blev han sur över att jag först dissade honom kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

För att han fortfarande var full.

Nej d tror jag ju inte att han va.. men jag förstår mig inte på killar! Först vill dom ses sen inte :S fattar nada


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah, då fattar jag.

blondieyou:

e jag för på?

Ja, kanske. Skriv inte att du saknar honom än. Iofs handlar det lite om hur man forumlerar sig också. Exempelvis; "Det skulle vara kul att träffas igen." eller "Jag saknar dig gulleplutten". ^^

blondieyou:

Blev han sur över att jag först dissade honom kanske?

Äh, det tror jag inte. Isf verkar han lite lättstött 😛 Du får väl fortsätta skriva vanligt till honom, är han lika konstig skulle jag ha lagt korten på borden och bara frågat vad han ville ha. Men det är ju egentligen för tidigt att fråga sånt. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Nej d tror jag ju inte att han va.. men jag förstår mig inte på killar! Först vill dom ses sen inte :S fattar nada

Han hittade en annan tjej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Ja, kanske. Skriv inte att du saknar honom än. Iofs handlar det lite om hur man forumlerar sig också. Exempelvis; "Det skulle vara kul att träffas igen." eller "Jag saknar dig gulleplutten". ^^

Han skrev "ville bara säga godnatt sötnos" och då tänkte jag jag kunde skriva "saknar dig snygging" 😛 tyckte inte det va så himla farligt men tydligen.. Nää svarar han inte på mina sms, el har en bra anledning så skiter jag nog i honom! Känns inte som jag förtjänar att bli behandlad så..

I love Lucy:

Men det är ju egentligen för tidigt att fråga sånt. ^^

Ja det känns som det e det, eftersom vi bara träffats en gång känns det så. Men vill gärna ha svar på vad han ville med mig efteråt! Om det bara var mer sex eller något annat.. Han kanske bara e en player :s som har träffat ny tjej nu el nåt..

Nää skriver han imon ska jag ignorera det så får han fan kämpa nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Han hittade en annan tjej?

Ja du har nog rätt.. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Ja du har nog rätt.. :/

Jag antar att du inser att det innebär att du bör släppa honom och leta upp en ny kille/göra något helt annat istället?


   
SvaraCitera