Aviseringar
Rensa alla

Cp och klar i huvudet..


Ämnesstartare

Det är inte lätt att ha ett gravt handikapp..och bevisa för människor att jag är med i matchen. Det underlättar inte att jag är blyg heller..man känner sig påflugen när man vill gå fram och prata med nytt folk...prata med nytt folk på forum. Ibland vill man skämta..men det går inte alltid hem.

Sen har ju många.. men inte alla... fördomar om cpmänniskor och det förstår jag att det finns...man blir oftast uppmålad som den dumma bölden som inte vet skillnaden mellan fanta och cola..men jag försöker hela tiden visa att jag är en människa..med samma behov och känslor som alla andra..försöker hjälpa andra..jag vet att jag förtjänar samma respekt tillbaks.

Jag har inte varit medlem här länge...men redan blivit påhoppad flera gånger. Och det är med tåren i ögat...så jag ber er att tänka efter..alla har det inte lika lätt, jag gör mitt bästa.


   
Citera

På vilket sätt är du CP?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså varför bry du dig om vad fan um tycker
om du träffade de skulle du antagligen bara slå ner dem, jag skulle iaf.
alla här är noobs, nördar, idioter, utstötta, mobbare, psyksjuka eller bara helt jävla dumma i huvudet och det är därför de hänger här.


   
SvaraCitera

XTYLE:

På vilket sätt är du CP?

...På vilket sätt tror du?
http://en.wikipedia.org/wiki/Cerebral_palsy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bring in pacman


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

...

Det är därför folk gnäller, inte att du har någon sjukdom. Ingen vet väl det.


   
SvaraCitera

Vad har du för handikapp då? :3


   
SvaraCitera
Tyrael

Varför inte sluta med de där punkterna om du nu försöker då?

___Gumman__:

jag gör mitt bästa.


   
SvaraCitera

k1337oris:

...På vilket sätt tror du?

På din länk står det:

Cerebral palsy (CP) is an umbrella term encompassing a group of non-progressive, non-contagious conditions that cause physical disability in human development.


   
SvaraCitera

lilasmet:

alla här är noobs, nördar, idioter, utstötta, mobbare, psyksjuka eller bara helt jävla dumma i huvudet och det är därför de hänger här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

man blir oftast uppmålad som den dumma bölden som inte vet skillnaden mellan fanta och cola

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e väl medveten om att min signatur innehåller ordet rebell


   
SvaraCitera

Jag hajjar. Tacka Lord.
Image

Du piggnar nog till snart. Dehär är bara UM. Inget att bry sig om. Jag brukade bry mig, fast å andra sidan så har jag ju heller inga vänner, en psykotisk mamma, en alkoholiserad far som dessutom sitter i rullstol, nära döden och är förlamad. En alkoholiserad homosexuell broder - som jag avgudar, dock så dricker han för mkt.

O sen så har jag snubben på behandlings hem och själv så har jag varit nykter o drogfri i snart 6 månader, och kan därav heller inte umgås med folekt som jag umgicks med förut.

Är därmed helt ensam.

Ja, men sen insåg jag att jag är bäst. Och att jag kan göra annat än att bry mig om folk över internet. Och så började jag bry mig om mig själv mer, och TITTA!

Jag är JÄTTE självupptagen och älskar mig själv, ganska så mycket.

YOU GO GIRL!!!!
YOU GO!

CP. [smile]


   
SvaraCitera

Gå till 4chan och säg att du är en "CP-girl", då kommer du bli jättepopulär där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Bring in pacman

BLODÅDRA:

Vad har du för handikapp då? :3

Dito? [rolleyes]


   
SvaraCitera